• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
2

ردباکس سرویس استریم تلویزیون خود را معرفی کرد

  • کد خبر : 15325
  • 11 اردیبهشت 1399 - 16:36
ردباکس سرویس استریم تلویزیون خود را معرفی کرد

هفته گذشته، شرکت دیسک فروشی ردباکس بی سر و صدا سرویس استریم آنلاین ویدئوی خود را معرفی کرد که البته، حاوی تبلیغات است. این سرویس به صورت محدود در دسترس قرار دارد اما هم اینک می‌توانید از طریق مرورگر وب خود وارد سایت Redbox شوید و نسبت به دریافت اپلیکیشن اندروید و iOS آن اقدام […]

هفته گذشته، شرکت دیسک فروشی ردباکس بی سر و صدا سرویس استریم آنلاین ویدئوی خود را معرفی کرد که البته، حاوی تبلیغات است. این سرویس به صورت محدود در دسترس قرار دارد اما هم اینک می‌توانید از طریق مرورگر وب خود وارد سایت Redbox شوید و نسبت به دریافت اپلیکیشن اندروید و iOS آن اقدام کنید.

طرح این سرویس که Free Live TV نام دارد، شباهت زیادی به سرویس‌های تلویزیونی زنده با پشتیبانی از تبلیغات نظیر Xumo دارد. این سرویس، شبکه‌هایی نظیر Film Rise و The Pet Collective را ارائه می‌دهد و دسته‌بندی‌های آن نیز شامل کمدی، ویدئوهای Epic Viral، اخبار سلبریتی‌ها و سرگرمی می‌شود. این موارد شامل فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نظیر Forensic Files و The Accidental Husband می‌شود.

با بررسی این سرویس، شاهد بهترین لحظات استیو هاروی در Family Feud هستیم و می‌توان آخرین شایعات TMZ را نیز شنید. البته این سرویس هنوز محتوای زیادی نسبت به یک تلویزیون سنتی ندارد و می‌توانید از طریق برنامه Xumo برروی دستگاه موبایل خود، تلویزیون هوشمند یا پخش کننده فایل‌های چندرسانه‌ای نظیر Roku به کانال‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که برای دسترسی به محتوای ارائه شده از طریق Xumo باید نسبت به ایجاد حساب کاربری خود در آن اقدام کنید.

پیش از سرویس Free Live TV، شرکت ردباکس در زمینه استریم ویدئو با عرضه On Demand در سال ۲۰۱۷ میلادی تجربه کسب کرده بود. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانستند نسبت به خرید یک فیلم اقدام کرده و همیشه آن را برروی دستگاه مدنظرشان استریم کنند.

مطالب خواندنی:  اینستاگرام برنامه‌ای برای ساخت اپلیکیشن مخصوص آیپد ندارد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.