• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

رندرهای گوگل پیکسل ۵ XL لو رفت

  • کد خبر : 22080
  • 19 تیر 1399 - 22:08
رندرهای گوگل پیکسل ۵ XL لو رفت

چند روز پیش رندرهای گوگل پیکسل ۵ فاش شده بود و اکنون نیز رندرهای پیکسل ۵ XL لو رفته است. یک کاربر توییتر به نام xleaks7@ به همراه منبعی به نام Pigtou که رندرهای پیکسل ۵ را منتشر کرده بود، اکنون رندرهای CAD پیکسل ۵ XL را منتشر کرده‌اند. شما در تصاویر می‌توانید ببینید که […]

چند روز پیش رندرهای گوگل پیکسل ۵ فاش شده بود و اکنون نیز رندرهای پیکسل ۵ XL لو رفته است.

یک کاربر توییتر به نام xleaks7@ به همراه منبعی به نام Pigtou که رندرهای پیکسل ۵ را منتشر کرده بود، اکنون رندرهای CAD پیکسل ۵ XL را منتشر کرده‌اند. شما در تصاویر می‌توانید ببینید که پیکسل ۵ و پیکسل ۵ XL کاملا به هم شبیه هستند و هر دو یک هول پانچ در سمت چپ بالای نمایشگر برای دوربین سلفی، یک حسگر اثرانگشت در پشت و دو دوربین در داخل یک ماژول مربعی در سمت چپ بالای پنل پشت دارند. منابع فوق هیچ اشاره‌ای به مشخصات دوربین‌های پشت نکرده‌اند، اما یکی از آن‌ها ظاهرا یک لنز اولتراواید خواهد بود.

ما همچنین در تصاویر می‌توانیم ببینیم که دکمه‌های تنظیم صدا و پاور پیکسل ۵ XL مثل پیکسل ۵ در سمت راست آن قرار گرفته‌اند و در لبه پایین آن یک درگاه USB-C و در لبه بالای آن یک جک هوفون ۳.۵ میلی‌متری دیده می‌شود.

ابعاد پیکسل ۵ XL براساس این تصاویر برابر با ۱۵۳.۸x۷۴x۸.۵ میلیمتر که ضخامت آن با در نظر گرفتن برآمدگی ماژول دوربین ۹.۵ میلی‌متر است.

چیزی که ما از طراحی پشت پیکسل ۵ XL در تصاویر امروز می‌بینیم با آن چیزی که در تصاویر ماه فوریه امسال دیدیم و  سه دوربین در پشت آن وجود داشت کاملا متفاوت است. با این حال، منبعی که آن تصاویر را فاش کرده بود ادعا کرده بود که سه نمونه اولیه برای پیکسل ۵ XL وجود دارد که دو تا از آن‌ها دارای ماژول دوربین مربعی هستند.

مطالب خواندنی:  تصاویر مک بوک پرو جدید کمپانی اپل منتشر شد

Alleged Google Pixel 5 XL 5

با توجه به اینکه تصاویر امروز توسط یک منبع جدید فاش شده‌اند، در صحت آن‌ها نمی‌توان اطمینان کرد. چندین منبع قبلا ادعا کرده‌ بودند که گوگل هنوز هیچ تصمیمی درباره سری پیکسل ۵ نگرفته است. بنابراین هیچ چیزی درباره این سری قطعی نیست.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.