• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
3

رندر فاش شده از گوشی‌های منعطف اپل

  • کد خبر : 6809
  • 02 اسفند 1397 - 23:09
رندر فاش شده از گوشی‌های منعطف اپل

ه تازگی رندرهایی از گوشی‌ منعطف اپل فاش شده و گفته می‌شود که در میانه سال ۲۰۲۰ از این گوشی ها رونمایی خواهد شد، ..

d8b1d986d8afd8b1 d981d8a7d8b4 d8b4d8afd987 d8a7d8b2 daafd988d8b4db8ce2808cd987d8a7db8c d985d986d8b9d8b7d981 d8a7d9bed984 5c6db7d6a9111

به تازگی رندرهایی از گوشی‌ منعطف اپل فاش شده و گفته می‌شود که در میانه سال ۲۰۲۰ از این گوشی ها رونمایی خواهد شد،

انتظار می‌رود از گوشی‌های انعطاف پذیر شرکت‌های سامسونگ، هواوی و موتورولا اواخر سال جاری میلادی رونمایی شود؛ اما در‌مورد اپل اینچنین نیست و انتظار می‌رود در میانه سال ۲۰۲۰ اینچنین شود؛ پس زمان زیادی تا عرضه دستگاه مذکور وجود دارد. در‌حال حاضر اطلاعات جزئی و محدودی از گوشی‌های منعطف اپل در‌دسترس است؛ اما حالا توسط LetsGoDigital  تصویری از ظاهر احتمالی این دستگاه، فاش شده است که اطلاعات دیگری را در اختیار ما گذاشته است؛ هرچند این اطلاعات چندان معتبر نیستند.

برخلاف گوشی‌های سامسونگ و شیائومی که انتظار می‌رود گوشی‌هایشان به صورت افقی تا شوند، به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند و درحال توسعه اپل، مانند Motoroloa RAZR قابلیت انعطاف به صورت عمودی را خواهد داشت.

بر‌اساس تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که این دستگاه‌ اپل، حاشیه بسیار باریکی خواهد داشت و از ناچ‌ هم اثری دیده نمی‌شود. زمانی که دستگاه به‌صورت کامل باز است، شبیه به  دستگاه‌های آیفون‌ اکس می‎شود اما پس از تا شدن، قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اکر کاربر خواهان استفاده از تنها نیمه کوچک دستگاه است می‌تواند آن  را به طرف بیرون  تا کند و از هر یک از قسمت‌های تا شده بهره ببرد. از سوی دیگر با تا کردن رو به جلو و روی هم گذاردن  دستگاه، نمایشگر غیر فعال می‌شود و کاربر می‌تواند گوشی‌ را که اکنون حجم کمتری دارد، به راحتی درون جیب خود قرار دهد.

مطالب خواندنی:  هواوی هفته آینده از گوشی تمام صفحه خود رونمایی می‌کند

برخلاف دیگر غول‌های فناوری که پیشتر نوآوری‌های خلاقانه‌ای، برای این دستگاه‌ها تدارک دیدند،تصویر فاش شده از اپل بسیار ساده است و اطلاعاتی در مورد نحوه عملرد دستگاه در اختیار ما نگذاشته است. با این وجود انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری تا سال آینده منتشر شود.

متاسفانه در تصاویر تعداد دوربین‌های عقب گوشی نیز نمایان نشده است. البته با توجه به قوت گرفتن شایعات در خصوص آیفونی همراه با دوربین سه‌گانه در ۲۰۱۹ انتظار می‌رود، در  پشت این دستگاه نیز، حداقل سه دوربین تعبیه شود.

و در آخر باید گفت که تا کنون مشخص نشده است که در این گوشی، اپل  از ۵جی  یا USB-C  بهره خواهد برد یا خیر. البته انتظار می‌رود ویژگی های یکسانی در دستگاه‌های منعطف و آیفون‌های ۲۰۲۰ قرار بگیرد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=6809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.