• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
1

رونمایی از مدل موفق‌تر گوشی تاشو هوآوی میت ایکس در سال آینده

  • کد خبر : 13465
  • 03 آبان 1398 - 10:54
رونمایی از مدل موفق‌تر گوشی تاشو هوآوی میت ایکس در سال آینده

بر اساس ادعای یکی از سایت‌های خبری هندی، هوآوی اولین گوشی تاشو خود موسوم به میت ایکس (Mate X) را روز گذشته رسماً معرفی کرد و حالا اگرچه هنوز این دستگاه وارد بازار نشده اما نمونه موفق‌تر آن در حال تولید بوده و قرار است ماه مارس سال ۲۰۲۰ معرفی گردد. این گوشی تاشو جدید […]

بر اساس ادعای یکی از سایت‌های خبری هندی، هوآوی اولین گوشی تاشو خود موسوم به میت ایکس (Mate X) را روز گذشته رسماً معرفی کرد و حالا اگرچه هنوز این دستگاه وارد بازار نشده اما نمونه موفق‌تر آن در حال تولید بوده و قرار است ماه مارس سال ۲۰۲۰ معرفی گردد.

این گوشی تاشو جدید را احتمالاً باید میت ایکس اس (Mate Xs) بدانیم تا از این نظر شبیه مدل فعلی باشد و نشان دهد تفاوت‌ها میان آنها ناچیز خواهد بود. البته کمپانی چینی در نظر دارد تغییراتی در امکانات و مشخصات فنی درونی این محصول خود اعمال کند به همین دلیل حضور پردازنده کایرین ۹۹۰ به جای کایرین ۹۸۰ موجود در میت ایکس محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

پردازنده جدیدی که هوآوی تولید کرده، در مقایسه با مدل پیشین از پردازنده گرافیکی و واحد پردازشگر نورونی پیشرفته‌تری بهره می‌برد تا بتواند عملکرد درخشان‌تری از خود به ثبت برساند. این تراشه علاوه بر اینکه قدرتمندتر است، به خاطر بهره‌مندی از مودم ۵G در بخش تک هسته‌ای به اندازه ۱۰ و در بخش چند هسته‌ای به اندازه ۹ درصد با بهبود سرعت روبه‌رو بوده و حتی گفته می‌شود از کووالکوم اسنپدراگون ۸۵۵ هم به مراتب بهتر کار خواهد کرد. به علاوه، این پردازنده نسبت به نماینده کمپانی آمریکایی حدود ۲۶ درصد کوچک‌تر شده و از اگزینوس ۹۸۲۰ ساخت سامسونگ هم ۳۶ درصد فضای کمتری اشغال خواهد کرد. ضمناً، محصول هوآوی با فرآیند ۷ نانومتری تولید شده و اولین پردازنده دنیا به شمار می‌رود که در آن ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ترانزیستور به کار رفته است.

مطالب خواندنی:  ساخت مزرعه در فضا! | ایده‌ای که این‌گونه عملی می‌شود

به این نکته هم اشاره کنیم که سامسونگ نیز در حال ساخت و تولید نسل دوم گوشی تاشو خودش است و می‌خواهد آن را گلکسی فولد ۲ بنامد و احتمالاً باید منتظر رونمایی از آن در مراسم MWC سال آینده باشیم.

در حال حاضر تاریخ دقیق معرفی و زمان ورود به بازار برای هوآوی میت ایکس اس مشخص نشده ولی انتظار داریم این دستگاه تاشو پس از رونمایی رسمی به غیر از چین، به دیگر کشورها هم بیاید.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.