• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

رونمایی جدید و زیبا از سوپر اسپرت مک لارن (عکس)

  • کد خبر : 6003
  • 24 بهمن 1397 - 14:32
رونمایی جدید و زیبا از سوپر اسپرت مک لارن (عکس)

رونمایی از یک نمونه بسیار شیک و دوست داشتنی …شرکت اتومبیل سازی بریتانیایی مک لارن جزء یکی از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی در جهان است که اتومبیل هایاین شرکت بزرگ، بسیار لوکس و مدرن هستند…

رونمایی از یک نمونه بسیار شیک و دوست داشتنی …شرکت اتومبیل سازی بریتانیایی مک لارن جزء یکی از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی در جهان است که اتومبیل هایاین شرکت بزرگ، بسیار لوکس و مدرن هستند و از مهم ترین آنها می توان به مک لارن ۷۲۰s و مک لارن P1 اشاره نمود که بسیار خاص و زیبا می باشند و توانستند با استقبال فراوانی روبرو شوند.مک لارن ۷۲۰s SPA 68

رونمایی جدید و زیبا از سوپر اسپرت مک لارن (عکس)

جالب است بدانید سابقه این شرکت اتومبیل سازی ۵۰ سال است و اولین بار در سال ۱۹۶۸ میلادی تاسیس شد. اما اخیرا این شرکت اتومبیل سازی بسیار لوکس و منحصر بفرد برای جشن ۵۰ سالگی این شرکت، از اتومبیل بسیار خاص مکلارن ۷۲۰s SPA 68 در ۳ نسخه محدود رونمایی نمود که این اتومبیل توانست با بازتاب فراوانی روبرو شود.

رونمایی جدید و زیبا از سوپر اسپرت مک لارن (عکس)

هر یک از این ۳ اتومبیل با رنگ نارنجی مایل به طلایی معرف این شرکت ساخته شده اند. اما تفاوت این نسخه در موتور نیست و تنها در ظاهر می باشد که با ظاهری بسیار زیبا و شرکتی برای افراد خاص ساخته شده اند. جالب است بدانید که هر یک از این ۳ اتومبیل به همراه پلاک انحصاری این شرکت برای مشتریان عرضه خواهد شد.

رونمایی جدید و زیبا از سوپر اسپرت مک لارن (عکس)

از مهم ترین تغییرات می توان به کابین شخصی سازی شده این شرکت اشاره نمود که بسیار خاص و منحصر بفرد می باشد و هنوز قیمت این ۳ مدل مشخص نیست و انتظار می رود چیزی بیش از ۲۵۰ هزار دلار عرضه شود.

منبع:irannaz.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=6003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.