• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

رونمایی وان‌پلاس از شارژر بی‌سیم Warp Charge با سرعت ۳۰ واتی

  • کد خبر : 15449
  • 08 اردیبهشت 1399 - 18:01
رونمایی وان‌پلاس از شارژر بی‌سیم Warp Charge با سرعت ۳۰ واتی

گوشی تازه معرفی‌شده وان‌پلاس ۸ پرو، نخستین گوشی تولیدشده توسط وان‌پلاس است که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این شرکت با ارائه سرعت شارژ ۳۰ واتی که ۵۰ درصد باتری را در عرض ۳۰ دقیقه شارژ می‌کند، ویژگی بزرگی به آن اضافه کرده است. اما این نوع سرعت‌های بالا با هزینه‌های زیادی همراه هستند. شما […]

گوشی تازه معرفی‌شده وان‌پلاس ۸ پرو، نخستین گوشی تولیدشده توسط وان‌پلاس است که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این شرکت با ارائه سرعت شارژ ۳۰ واتی که ۵۰ درصد باتری را در عرض ۳۰ دقیقه شارژ می‌کند، ویژگی بزرگی به آن اضافه کرده است. اما این نوع سرعت‌های بالا با هزینه‌های زیادی همراه هستند. شما برای این کار باید از شارژر‌های ویژه وان‌پلاس با نام Warp Charge 30 استفاده کنید که نسخه‌های پد و ایستاده آن به ترتیب ۶۹٫۹۵ و ۷۹٫۹۵ دلار قیمت دارند.

شارژر‌های بی‌سیم با این حجم از قدرت، معمولاً مشکلات و موارد متعددی نیز دارند. از آنجایی که مدیریت گرمای تولیدشده یکی از اولویت‌ها در ساخت چنین محصولاتی است، وان‌پلاس تصمیم گرفته است تا در ساخت این شارژر از دو سیستم خنک‌کننده به منظور جلوگیری از افزایش دمای گوشی استفاده کند.

مدل ایستاده این شارژر یک قدم پا را فراتر گذاشته چراکه نوع طراحی آن باعث شده تا گوشی با قسمت‌های پلاستیکی شارژر تماس نداشته باشد و شکافی روی آن قرار گرفته است تا هوای خنک را مستقیماً در معرض گوشی قرار دهد. وان‌پلاس گفته است که یک حالت ویژه تحت عنوان «حالت خواب» برای این شارژر در نظر گرفته که برای مواقعی که کاربر خواب است، سرعت شارژ را کاهش می‌دهد تا صدای فن کمتری تولید شود.علاوه بر این، این شارژر فاقد برخی ویژگی‌های رایج دیگر شارژر‌های بی‌سیم نظیر کابل‌های استاندارد USB-C است.

به موجب همین امر، وان‌پلاس تصمیم گرفته است تا تمرکز خود را روی سرعت شارژ بالای دستگاه خود قرار دهد که در نتیجه، ۵۰ درصد باتری تنها در مدت زمانی نیم ساعته با سرعتی ۳۰ واتی شارژ می‌شود.

مطالب خواندنی:  چه چیزی روی زبان ما موجب لذت بردن از غذا می‌شود؟

این شارژر با دستگاه‌های Qi نیز سازگاری دارد که البته سرعت شارژ آن برای محصولات دیگر نظیر گوشی‌های اندرویدی و دستگاه‌های اپل تا ۵ وات می‌رسد. به بیان دیگر، برای استفاده‌ای کارآمد و بهینه از شارژر بی‌سیم Warp Charge، باید یکی از گوشی‌های وان‌پلاس را در اختیار داشته باشید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.