• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

ریلمی نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A به ۲ اردیبهشت می‌رسند

  • کد خبر : 15462
  • 07 اردیبهشت 1399 - 14:23
ریلمی نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A به ۲ اردیبهشت می‌رسند

پیش از این قرار بود تلفن‌های هوشمند جدید سری نارزو (Narzo) ریلمی در تاریخ ۷ فروردین (۲۶ مارس) در هند رونمایی شود اما به دلیل گسترش ویروس کرونا در این کشور، این رونمایی به تعویق افتاد. با این حال، این شرکت امروز اعلام کرد که روز ۲ اردیبهشت از طریق ویدئوی از پیش ضبط شده‌ای […]

پیش از این قرار بود تلفن‌های هوشمند جدید سری نارزو (Narzo) ریلمی در تاریخ ۷ فروردین (۲۶ مارس) در هند رونمایی شود اما به دلیل گسترش ویروس کرونا در این کشور، این رونمایی به تعویق افتاد. با این حال، این شرکت امروز اعلام کرد که روز ۲ اردیبهشت از طریق ویدئوی از پیش ضبط شده‌ای که ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت محلی (ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران) پخش می‌شود، از نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A رونمایی خواهد کرد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/5.jpg

این مورد یک روز پس از مجاز شدن شرکت‌های تجارت الکترونیک برای شروع مجدد فعالیت‌های کامل و پذیرش سفارش کالاهای غیرضروری خود در هند در سایه تعطیلی در سراسر کشور است که از ۵ فروردین رخ داده و از سه روز قبل یعنی ۲۶ فروردین (۱۴ آوریل) نیز تا ۱۴ اردیبهشت (۳ ماه می) تمدید شد.

مانند ریلمی، ویوو و شیائومی نیز به دلیل کووید-۱۹ عرضه‌ی محصولات خود را در هند لغو کردند. ویوو قصد داشت که گوشی V19 خود را از ۷ فروردین (۲۶ مارس) به بازار عرضه کند و همچنین شیائومی به‌ دنبال معرفی می ۱۰ در تاریخ ۱۲ فروردین (۳۱ مارس) بود.

با توجه به اینکه شرکت‌های تجارت الکترونیکی اجازه پیدا کرده‌اند فعالیت‌های کامل خود را از اول اردیبهشت (۲۰ آوریل) از سر بگیرند، ممکن است شاهد باشیم که ویوو و شیائومی نیز به‌زودی V19 و می ۱۰ خود را در هند راه‌اندازی کنند. همچنین ممکن است شاهد عرضه سری‌ تازه معرفی شده وان‌پلاس ۸ در هند باشیم.

در مورد ریلمی نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A گفته می‌شود که اولی یک نمونه جدید از ریلمی ۶i است در حالیکه دومی احتمالاً با دوربین سه‌گانه نوعی ریلمی C3 است که در کشورهای تایلند و اندونزی فروخته می‌شود.

مطالب خواندنی:  ریلمی به‌زودی از گوشی گیمینگ X50 پرو پلیر رونمایی خواهد کرد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.