• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

ریلمی C11 با چیپست هلیو G35 و دوربین پشت دوگانه رسما معرفی شد

  • کد خبر : 21303
  • 10 تیر 1399 - 18:37
ریلمی C11 با چیپست هلیو G35 و دوربین پشت دوگانه رسما معرفی شد

ریلمی امروز از گوشی هوشمند جدید و اقتصادی ریلمی C11 رونمایی کرد. این هندست هم مانند ردمی ۹C که امروز معرفی شد مجهز به چیپست هلیو G35 مدیاتک است. ریلمی C11 سیستم عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری Realme UI اجرا می کند و از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی […]

ریلمی امروز از گوشی هوشمند جدید و اقتصادی ریلمی C11 رونمایی کرد. این هندست هم مانند ردمی ۹C که امروز معرفی شد مجهز به چیپست هلیو G35 مدیاتک است.

ریلمی C11 سیستم عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری Realme UI اجرا می کند و از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی یک شیار حافظه برای کارت microSD هم دارد که اجازه افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت را خواهد داد.

Realme C11 goes official Helio G35 SoC dual rear cameras and 5000 mAh battery

ریلمی C11 دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی +HD با ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است و پنل پشت آن از طراحی Geometric Art بهره می‌برد که برای اولین بار در گوشی‌های ریلمی استفاده می‌شود.

گوشی جدید ریلمی همچنین اولین هندست این شرکت است که دارای یک آرایش جدید دوربین است. این آرایش شامل دو دوربین (اصلی ۱۳ مگاپیکسلی + عمقی ۲ مگاپیکسلی) در یک ماژول مربعی شکل می‌شود که یک فلاش LED و نوشته‌ای با عنوان “AI Camera” را هم در آنجا جای داده است.

Realme C11 goes official Helio G35 SoC dual rear cameras and 5000 mAh battery 4

منبع تغذیه C11 یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که با سرعت ۱۰ وات از طریق پورت microUSB شارژ خواهد شد. ریلمی می‌گوید که این باتری می‌تواند تا ۴۰ روز حالت استندبای یا تا ۱۲.۱ ساعت گیمینگ، ۲۱.۶ ساعت تماشای ویدئو یا ۳۱.۹ ساعت تماس صوتی را دوام بیاورد.

ریلمی C11 در رنگ‌های سبز و خاکستری معرفی شده و با قیمت ۱۰۰ دلار رقیب جدی ردمی ۹C که یک دوربین پشت اضافه و یک حسگر اثر انگشت دارد خواهد بود.

ریلمی C11 از تاریخ ۷ جولای از طریق خرده‌فروشی آنلاین Shopee.com در مالزی فروخته خواهد شد و مشتریان در کنار آن یک هدفون ریلمی بادز ۲ را هم به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد.

مطالب خواندنی:  گوشی ریلمی X50 پرو ۵G در تاریخ ۲۴ فوریه در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.