• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

زدن رژ لب به صورت حرفه ای

  • کد خبر : 14085
  • 14 بهمن 1398 - 13:10
زدن رژ لب به صورت حرفه ای

آموزش رژ لب زدن به صورت حرفه ای رژ لب زدن به روش صحیح و مناسب می تواند تأثیر زیادی در زیبایی صورت و حتی دوام آن داشته باشد. رژ لب زدن به شیوه های مختلفی انجام می شود که دارای قانون های خاصی دارد که رعایت کردن آن در زیبایی صورت مؤثر است. با […]

اموزش زدن رژ لب , طریقه زدن رژ لب

آموزش رژ لب زدن به صورت حرفه ای

رژ لب زدن به روش صحیح و مناسب می تواند تأثیر زیادی در زیبایی صورت و حتی دوام آن داشته باشد. رژ لب زدن به شیوه های مختلفی انجام می شود که دارای قانون های خاصی دارد که رعایت کردن آن در زیبایی صورت مؤثر است. با ما همراه باشید تا با قوانین صحیح رژ لب زدن حرفه ای آشنا شوید.

برای رژ لب زدن به شیوه حرفه ای باید به نکته هایی مثل زیرسازی، لایه برداری، چرب کردن لب و … توجه کنید. رژ لب زدن درست و حرفه ای زیبایی لب ها را دوچندان می کند و آرایش تان را جذاب تر می کند.

– همیشه تلاش کنید آب زیاد بنوشید تا لب های خشک و ترکیده ای نداشته باشید ولی برای درمان خشکی و ترک لب از وازلین استفاده کنید، برای رژلب زدن حرفه ای باید لب هایتان نرم و بدون ترک باشند.

– این مرحله نخستین و مهم ترین مرحله ای است که باید به آن توجه کنید.؛ چون این امر نقشی کلیدی در اضافه کردن جذابیت به آن ها دارد. لب های شما نباید وضعیت خشک و ترکیده داشته باشند. با یک مسواک آهسته و مرطوب لب هایتان را لایه برداری نموده و به کمک بالم لب، آن ها را آبرسانی کنید تا لب هایی نرم و سلامت داشته باشید.

– اگر نگران هستید رنگ لب هایتان چند رنگ شده یا یکدست نشود، باید بستری فراهم کنید که رژ لب به آن بچسبد. کانسیلری انتخاب کنید که همرنگ لب هایتان باشد و با یک فرچه صاف یا یک فرچه کوچک پرمو، قدری از آن روی لب ها بزنید. بعد از آن قدری پنکیک روی آن بزنید. این کار کمک می کند رنگ رژ دوام بیشتری روی لب ها داشته باشد.

مطالب خواندنی:  صاف کردن موهای وز با چند روش خانگی!

– اکنون زمان آن رسیده که خط لب بزنید، هیچوقت خط لب را فراموش نکنید برای این که خط لب سبب میشود بتوانید لب های خوش فرم تری طراحی کنید و از بیرون زدن رژلب جلوگیری کنید تنها حواستان باشد که خط لب باید هم رنگ رژلب تان باشد.

اموزش زدن رژ لب , طریقه زدن رژ لب

رژ لب زدن به صورت حرفه ای

– انتخاب رنگی مطلوب برای رژ لب از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما رنگ رژ لب تان را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ پوست و سایر رنگ های به کار برده شده در میکاپ صورت تان همخوانی و مطابقت داشته باشد. اگر رنگ پوست شما سفید است رژ لب های صورتی و گلبهی و هلویی و قرمز می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند و اگر رنگ پوست تان تیره و سبزه است می توانید از رژ لب های جگری و زرشکی و بنفش و قهوه ای استفاده کنید.

همچنین در هنگام انتخاب رنگ رژ لب بهتر است به فرم لب هایتان توجه داشته باشید. چنانچه لب های شما نازک است رژ لب های روشن و برّاق میتوانند برایتان انتخابی مطلوب و ایده آل باشند و درصورتی که لب های بزرگی دارید بهتر است از رژ لب ها با رنگ های تیره و مات استفاده کنید تا فرم لب هایتان زیباتر و بدون عیب بنظر برسند.

– یکی از خوبی های رژ لب تنوع رنگی بسیار بالای آن است، ولی آیا میتوان هر رنگی که دوست داریم را برای موقعیت های گوناگون به لبان مان بزنیم. خیر! هر رنگ وضعیت خاصی را می طلبد. به طورمثال رژ لب قرمز برای محیط های کاری انتخاب مناسبی نیست. بدین ترتیب پیش از اینکه رژ را به لبان تان بزنید، به موقعیتی که میخواهید در آن قرار گیرید، خوب فکر کنید.

مطالب خواندنی:  7 سوالی که درباره رژ لب می‌پرسند

اموزش زدن رژ لب , طریقه زدن رژ لب

نحوه صحیح رژلب زدن

نکته هایی در خصوص رژ لب زدن

هیچوقت با رژ لب رنگ روشن، خط لب تیره نکشید؛ چراکه این کار میتواند کل آرایش تان را خراب کند.

همیشه خطوطی که پس از کشیدن خط لب روی لب ها ایجاد می شوند را به کمک گوش پاک کن یا نوک انگشتانتان محو کنید.

لب های خویش را بشناسید و بدانید چه مدل رژ لب و خط لبی با آن سازگاری دارد؛ زیرا این مسئله در اشخاص مختلف متفاوت است.

همیشه با یک دستمال اضافی، رژ لب تان را بگیرید و آنرا یکدست کنید.

برای مات کردن رژ لب های برّاق، قدری پودر تثبیت کننده را روی لب ها بزنید و بگذارید چند ثانیه بماند. بعد از آن با کمک یک فرچه صاف یا توپر، ضربات اهسته ای روی آن بزنید تا یکدست شود.

چنانچه تصمیم دارید با فرچه رژ لب بزنید، از فرچه های نوک تیز استفاده کنید. استفاده از این مدل فرچه سبب می شود نتیجه کارتان دقیقتر شود.

چنانچه میخواهید از رژ لب های رنگ روشن و یا پاستلی استفاده نموده و در عین حال هزینه زیادی صرف خرید رژهای پاستلی نکنید، میتوانید خودتان رژ لب مورد نظرتان را درست کنید. تمام سطح لب تان را مداد سفید بکشید و هر رنگ رژ لبی که دوست دارید روی آن بزنید. به همین سادگی!

برای داشتن لب های قلوه ای، قدری هایلایتر کرمی روی کمان مرکزی لب بالایتان بزنید.

برای بزرگ نشان دادن لب هایتان، از روش کانتورینگ لب استفاده کنید.

مواظب باشید رژ لب به دندان هایتان نخورد؛ چون زمانیکه از رژ لب های کرمی استفاده می کنید، امکان دارد این اتفاق رخ دهد.

مطالب خواندنی:  صحیح ترین طرز استفاده از موس مو

هیچوقت از محصولات تاریخ مصرف گذشته استفاده نکنید؛ زیرا استفاده از این محصولات سبب عکس العمل های آلرژیک و دیگر مشکلات می شوند.

از استفاده از محصولات آرایشی تستر در فروشگاه ها پرهیز کنید؛ زیرا این محصولات به وسیله اشخاص زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند و میتوانند سبب شیوع عفونت شوند.

اصلاً به لب های ترک خورده خویش، رژ لب نزنید. این کار ترک ها را بدتر می کند.

منبع: بیتوته

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=14085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.