• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
4

ساعت هوشمند Apple Watch Nike Edition در آمریکا عرضه می‌شود

  • کد خبر : 11570
  • 14 مهر 1398 - 22:28
ساعت هوشمند Apple Watch Nike Edition در آمریکا عرضه می‌شود

دنیای ساعت‌های هوشمند چند سالی است که رونق گرفته است و شاهد حضور برندهای مشهوری نظیر اپل و یا سامسونگ در این حوزه هستیم که با ایجاد ساعت‌های هوشمند جذاب و شگفت انگیز تمام سعی خود را برای محبوب شدن و عبور کردن نسبت به رقیب خود انجام می‌دهند. کمپانی آمریکایی اپل یکی از برندهایی […]

دنیای ساعت‌های هوشمند چند سالی است که رونق گرفته است و شاهد حضور برندهای مشهوری نظیر اپل و یا سامسونگ در این حوزه هستیم که با ایجاد ساعت‌های هوشمند جذاب و شگفت انگیز تمام سعی خود را برای محبوب شدن و عبور کردن نسبت به رقیب خود انجام می‌دهند.

کمپانی آمریکایی اپل یکی از برندهایی است که چند سالی می‌شود که خود را وارد بازار ساعت‌های هوشمند کرده است و تلاش‌های بسیار زیادی برای بهبود عملکرد خود در این بازار انجام داده است.

کمپانی اپل که به طور رسمی کار خود را از سال ۱۹۷۶ و با بیانگذاری استیو جابز (Steve Jobs) شروع کرد و تا امروز نیز فعالیت خود را به شکل جهانی ارائه می‌دهد از ۴۳ سال پیش تا امروز محصولات متنوعی پایه گذاری و تولید کرده است و سرویس‌های بسیار متنوعی نیز در حال فعالیت در زیر پرچم کمپانی اپل هستند.

از محصولاتی که اپل در طی این سال‌ها معرفی کرده است می‌شود به مکنتاش، ایپد، ایفون، ایپاد، ساعت‌های هوشمند اپل یعنی اپل واچ، اپل تی وی، هوم پد، مک او اس، آی او اس، ایپاد او اس، واچ او اس، تی وی او اس، ای لایف، ای ورک، فینال کات پرو، لوجیک پرو، گاراج بند، شزم و یا حتی سیری اشاره کرد. محصولاتی که در واقع هر کدام بخشی از صنعت تکنولوژی را در دست گرفتند و با قدرت بسیار زیاد در حال رقابت با شرکت‌های کوچک و بزرگ حاضر در هر حوزه هستند.

اما در حوزه ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل کار خود را در سال ۲۰۱۵ و در ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) آن سال آغاز کرد. اپل نسخه اورجینال ساعت‌های هوشمند خود را معرفی و وارد بازار کرد و توانست تا نیمه دوم سال ۲۰۱۵ آمار فروش فوق العاده ۴٫۲ میلیون نسخه فروش را ثبت کند که یک رکورد جهانی به حساب می‌آمد و Apple Watch Original با این آمار توانست به بهترین فروش یک دستگاه پوشیدنی تبدیل شود.

مطالب خواندنی:  شیائومی برای اپل و سامسونگ خط و نشان کشید

ساعت‌های هوشمند اپل در واقع نوعی واسط بین کاربر و گوشی بودند که به شما اجازه می‌داد اطلاعاتی نظیر اعلان‌ها، تماس‌های دریافتی، پیامک‌ها، یادآوری‌ها، زنگ‌ها و دیگر مواردی که روی گوشی شما به صورت یک اعلان نمایش داده می‌شود را بدون چک کردن گوشی و از طریق این ساعت‌های هوشمند که به دستگاه شما وصل است مدیریت کنید.

علاه بر این اپل واچ‌ها قابلیت‌های برای بررسی سلامت کاربر خود دارند که اطلاعات جذابی نظیر میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب، تعداد قدم‌ها را می‌توان با این ساعت دید.

بعد از موفقیت‌های نسخه اورجینال اپل واچ، کمپانی اپل تصمیم گرفت که دو نسل سری ۱ و سری ۲ ساعت‌های هوشمند خود را در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۶ وارد بازار کند.

در این دو نسل شاهد اضافه شدن ویژگی‌هایی نظیر GPS داخلی و یا افزایش نور دو برابری ساعت‌های هوشمند اپل بودیم که مشکلات نسخه اورجینال را رفع می‌کرد و تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌داد.

البته با معرفی نسل اول و دوم ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل به شکل رسمی نسل اورجینال این ساعت‌های هوشمند را قطع تولید کرد تا دیگر شاهد تولید اپل واچ اورجینال جدیدی نباشیم دقیقا اتفاقی که بعد از معرفی یک آیفون جدید برای نسل قبلی رخ می‌دهد.

نسل سوم ساعت‌های هوشمند اپل با نام سری ۳ در سپتامبر سال ۲۰۱۷ عرضه شد و با معرفی آن نسل دوم نیز تولیدش متوقف شد. در این نسل شاهد اضافه شدن اتصال LTE داخلی بودیم. ویژگی دیگر این سری از ساعت‌های هوشمند به نسبت نسخه‌های قبل تر استفاده از پردازنده قوی تر بودیم که سرعت پاسخ دستیار صوتی اپل یعنی سیری را به نسبت سری ۲ نزدیک به ۷۰ درصد بالاتر می‌برد. در بعد نرم افزار نیز شاهد بروزرسانی اپلیکیشن‌ها به نسبت سری ۲ بودیم.

مطالب خواندنی:  به روزرسانی های امنیتی اضطراری مایکروسافت برای ویندوز

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل یعنی سری ۴ در تاریخ ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۸ معرفی شد اما خبری از قطع تولید سری ۳ نبود.

اپل در این نسل تمام سعی خود را برای بهبود سخت افزار ساعت‌های هوشمند خود کرده بود و تا حدودی نیز در این کار موفق شد.

اما به تازگی و در رویداد اپل سال ۲۰۱۹ کمپانی اپل قطع تولید سری ۴ ساعت‌های هوشمند خود را به شکل رسمی اعلام کرد و نسل پنج این ساعت‌های هوشمند را با نام سری ۵ در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱ مهر) معرفی کرد.

در سری ۵ ساعت‌های هوشمند اپل شاهد استفاده از OLED‌های کم انرژی هستیم که باعث کاهش مصرف انرژی این ساعت‌های هوشمند می‌شود و همین مسئله باعث شده تا اپل به سری ۵ اپل واچ قابلیت Always-on display را اضافه کند که در واقع باعث می‌شود تا صفحه اپل واچ همیشه روشن باشد.

از دیگر مواردی که به نسل ۵ ساعت‌های هوشمند اپل اضافه شده است می‌توان به تماس اضطراری با اورژانس اشاره کرد. از لحاظ سخت افزاری نیز شاهد رشد این نسل بودیم که می‌توان به استفاده ساعت‌های هوشمند نسل ۵ اپل از پردازنده S5 و همین طور حافظه ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

بعد از معرفی اپل از نسل پنجم ساعت‌های هوشمند خود زمان زیادی نگذشت که این کمپانی دست به اقدام جالبی زد.

آن چه که از اپل انتظار داریم این است که این کمپانی به احتمال زیاد برای امسال رویدادهای بسیار زیادی تدارک دیده است تا بتواند محصولات جدید خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کند. اما امروز در واقع روز رسمی انتشار نسخه جدیدی از ساعت هوشمند ساعت ۵ این شرکت است.

این نسخه جدید از سری ۵ ساعت‌های هوشمند اپل به عبارت ساده تر Apple Watch Nike و نه Nike + یا Nike + Series 5 نام دارد. این دستگاه پوشیدنی اکنون به صورت آنلاین و در فروشگاه‌های فیزیکی سراسر کشور ایالت متحده آمریکا، پورتوریکو و بیش از ۵۱ کشور و منطقه دیگر دنیا در دسترس است تا علاقه مندان بتوانند نسخه نایک ساعت‌های هوشمند نسل ۵ اپل را خریداری و از آن استفاده کنند.

مطالب خواندنی:  دسترسی آفلاین به فایل‌ها در گوگل درایو فراهم شد

البته نسخه Nike ساعت‌های هوشمند سری ۵ اپل واچ هیچ ویژگی منحصر به فردی و یا قابلیت‌های تازه ردیابی سلامت و یا ارتقاء داخلی به نسبت مدل‌های معمولی اپل واچ ۵  ندارند و این ساعت‌های هوشمند در واقع یک نسخه تبلیغاتی برای کمپانی نایک به حساب می‌آیند.

شما می‌توانید این نسخه جدید ساعت‌های هوشمند اپل را در طرح‌های نقره‌ای و یا آلومینیومی با برند نایک خریداری کنید.

البته نسخه‌های دیگری نیز از این ساعت در دسترس است که هر کاربر با سلیقه خود می‌تواند طرح مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کند.

مهم نیست که شما چه مدلی از اپل واچ نایک را خریداری می‌کنید. قیمت این نسخه‌ها ثابت است و شما برای خرید نسخه سایر ۴۰ میلی متر باید ۳۹۹ دلار پرداخت کنید که در آن اتصال GPS وجود دارد و در سایر ۴۴ میلی متری آن با اتصالات اینترنت متنوع شما باید مبلغ ۵۲۹ دلار هزینه کنید.

بدون شک استفاده از نسل ۵ ساعت‌های هوشمند اپل به خودی خود جذاب است و امکاناتی که این ساعت‌های هوشمند در اختیار شما می‌گذارند می‌توانند بسیاری از مشکلات شما را حل کنند اما حالا با نسخه نایک می‌توانید یک ساعت هوشمند جذاب را از نظر طراحی روی دست‌های خود داشته باشید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.