• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

سامسونگ در سه ماهه نخست امسال بیشترین گوشی ۵G را فروخته است

  • کد خبر : 16315
  • 24 اردیبهشت 1399 - 15:16
سامسونگ در سه ماهه نخست امسال بیشترین گوشی ۵G را فروخته است

با پیشرفت فناوری ۵G، سازندگان گوشی شروع به تولید دستگاه‌های بیشتری با این قابلیت کرده‌اند. حالا یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت‌های سازنده هندست، بیشترین گوشی ۵G را در سه ماهه نخست امسال فروخته‌اند. وب‌سایت SamMobile گزارش داده است که براساس تحقیقات موسسه Korea Herald، سامسونگ در زمینه فروش گوشی‌های ۵G پیشتاز بوده است. […]

با پیشرفت فناوری ۵G، سازندگان گوشی شروع به تولید دستگاه‌های بیشتری با این قابلیت کرده‌اند. حالا یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت‌های سازنده هندست، بیشترین گوشی ۵G را در سه ماهه نخست امسال فروخته‌اند.

وب‌سایت SamMobile گزارش داده است که براساس تحقیقات موسسه Korea Herald، سامسونگ در زمینه فروش گوشی‌های ۵G پیشتاز بوده است. ظاهرا این شرکت کره‌ای در سه ماهه اول امسال گوشی‌های ۵G بیشتری را نسبت به رقبای خود فروخته است.

سامسونگ حدود ۸.۳ میلیون هندست ۵G در سه ماهه نخست امسال فروخته که ۳۴.۴ از سهم بازار ۵G را تشکیل داده است. سازندگان چینی مانند هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی، علی‌رغم ارائه هندست‌های ۵G، نتوانستند در جایگاه نخست قرار بگیرند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/Samsung-wins-first-place-in-5G-phone-sales-for-first-quarter-of-2020.jpg

رتبه دوم متعلق به هواوی است که ۸ میلیون گوشی ۵G عرضه کرده و ۳۳.۲ درصد از سهم بازار را در دست گرفته که تقریبا نزدیک به سامسونگ است. ویوو ۱۲ درصد از سهم بازار را در اختیار داشته و بعد از آن شیائومی با ۱۰.۴ درصد قرار دارد.

در مجموع، ۲۱.۴ میلیون دستگاه هندست ۵G در سه ماهه نخست امسال عرضه شده است. این در حالی است که فناوری ۵G هنوز در ابتدای راه خود است و در اکثر کشورها قابل دسترس نیست. با این حال، با دسترسی بیشتر بازار دیگر به آن، انتظار می‌رود که این فناوری جدید فروش‌های بیشتری را برای گوشی‌های هوشمند به ارمغان بیاورد.

به‌علاوه ما انتظار داریم که اواخر امسال شاهد عرضه گوشی‌های ۵G ارزان‌تر و همچنین آیفون‌های ۵G باشیم.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.