• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا امسال عرضه نخواهد شد

  • کد خبر : 16240
  • 23 اردیبهشت 1399 - 15:01
سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا امسال عرضه نخواهد شد

اخیرا شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گوشی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده است. ظاهرا این کمپانی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا را عرضه نخواهد کرد. به تازگی، خبرگزاری Android Authority، در اکانت توییتر راس یانگ (Ross Young)، مدیر عامل کمپانی Display Supply Chain Consultants، با پستی مواجه شده است […]

اخیرا شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گوشی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده است. ظاهرا این کمپانی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا را عرضه نخواهد کرد. به تازگی، خبرگزاری Android Authority، در اکانت توییتر راس یانگ (Ross Young)، مدیر عامل کمپانی Display Supply Chain Consultants، با پستی مواجه شده است که اعلام می‌کند کمپانی سامسونگ در سال جاری فقط دو مدل از گوشی گلکسی نوت ۲۰ را روانه بازار خواهد کرد یعنی گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس.

اگر این گفته‌ها صحت داشته باشد، کمپانی سامسونگ از یک روندی متمایز برای معرفی پرچمداران جدید خود استفاده خواهد کرد و بر‌خلاف گوشی‌های سری گلکسی S20، مدل اولترا را به سری گلکسی نوت ۲۰ اضافه نخواهد کرد.

در کامنتی دیگر در توییتر، راس یانگ به نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اشاره‌ای کرده است که فقط یکی از مدل‌های گلکسی نوت ۲۰ از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود؛ که به احتمال زیاد، گلکسی نوت ۲۰ پلاس خواهد بود. البته بهتر است که کمی به این خبر شک کنیم. راس یانگ با مطرح کردن این ادعا، حرف قبلی خودش را نقض کرده است. او اخیرا گفته بود که گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.