• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 1
0
2

سامسونگ گلکسی A21s به طور رسمی معرفی شد

  • کد خبر : 17290
  • 02 خرداد 1399 - 22:58
سامسونگ گلکسی A21s به طور رسمی معرفی شد

بالاخره پس از چند ماه انتشار گزارش‌های مختلف، گوشی گلکسی A21s سامسونگ معرفی شد. این گوشی از طراحی مشابه‌ گوشی سامسونگ گلکسی A21 بهره برده است؛ اما این گوشی از دوربین بهتر و گزینه‌های رم بیشتر و باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده خواهد کرد. این گوشی از نمایشگر ۶٫۵ اینچی اچ‌دی Infinity-O ساخته شده است. […]

بالاخره پس از چند ماه انتشار گزارش‌های مختلف، گوشی گلکسی A21s سامسونگ معرفی شد. این گوشی از طراحی مشابه‌ گوشی سامسونگ گلکسی A21 بهره برده است؛ اما این گوشی از دوربین بهتر و گزینه‌های رم بیشتر و باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده خواهد کرد.

این گوشی از نمایشگر ۶٫۵ اینچی اچ‌دی Infinity-O ساخته شده است. آن همچنین دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و نرخ ابعاد ۲۰:۹ است. در پشت گوشی، یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و همچنین دو ماژول ۲ مگاپیکسلی (اولی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو) وجود دارد. در پشت گوشی نیز حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

این گوشی از یک پردازنده هشت‌هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی CPU به همراه رم ۳ گیگابایتی، ۴ گیگابایتی و یا ۶ گیگابایتی استفاده کرده است. حافظه ذخیره‌سازی قابل ارتقا آن نیز ۳۲ و ۶۴ گیگابایت است.

سامسونگ گلکسی A21s با اندروید ۱۰ بر اساس One UI عرضه خواهد شد. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی خواهد داشت.

گلکسی A21s سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد شد و قیمتی حدود ۲۰۰ یورو خواهد داشت. این دستگاه از ۳۰ اردیبهشت (۱۹ ژوئن) به بازار عرضه می‌شود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.