• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

سامسونگ گلکسی A71 5G علاوه بر ایالات متحده و چین در دیگر بازارها نیز عرضه خواهد شد

  • کد خبر : 15328
  • 11 اردیبهشت 1399 - 16:31
سامسونگ گلکسی A71 5G علاوه بر ایالات متحده و چین در دیگر بازارها نیز عرضه خواهد شد

سامسونگ ماه دسامبر گذشته از گوشی هوشمند گلکسی A71 رونمایی کرد که بر اساس گزارش‌ها، نسخه ۵G آن برای دو بازار ایالات متحده و چین در دست ساخت قرار دارد. اما اخیراً گزارش جدیدی منتشر شده است که به این نکته اشاره می‌کند که گوشی گلکسی A71 5G در دیگر بازارها نیز فروخته خواهد شد. […]

سامسونگ ماه دسامبر گذشته از گوشی هوشمند گلکسی A71 رونمایی کرد که بر اساس گزارش‌ها، نسخه ۵G آن برای دو بازار ایالات متحده و چین در دست ساخت قرار دارد. اما اخیراً گزارش جدیدی منتشر شده است که به این نکته اشاره می‌کند که گوشی گلکسی A71 5G در دیگر بازارها نیز فروخته خواهد شد.

سامسونگ در حال ساخت و توسعه نسخه ۵G گوشی گلکسی A71 5G با شماره مدل SM-A716B است که قرار است خارج از بازارهای ایالات متحده و چین عرضه گردد. هنوز مشخص نیست که SM-A716B دقیقاً در کدام بازارها عرضه خواهد شد اما می‌توان انتظار داشت که گلکسی A71 5G در بازارهای استرالیا، نیوزلند و برخی کشورهای اروپایی عرضه شود.

علاوه بر گوشی A71، سامسونگ برروی نسخه ۵G گوشی A51 نیز کار می‌کند که ماه گذشته در گیک‌بنچ رویت شد و بر اساس این، این تلفن همراه به پردازنده اگزینوس ۹۸۰ SoC و ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز است و سیستم عامل آن نیز اندروید ۱۰ خواهد بود.

سامسونگ هنوز در خصوص نسخه ۵G گوشی‌های گلکسی A71 و A51 صحبت نکرده است و اصلاً مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  نتایج عملکرد سونی اکسپریا 1 IV در گیک بنچ منتشر شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.