• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
3

سرفیس پرو ۶ معرفی شد؛ بازگشت رنگ مشکی و پردازنده چهار هسته‌ای

  • کد خبر : 3997
  • 03 آذر 1397 - 17:38
سرفیس پرو ۶ معرفی شد؛ بازگشت رنگ مشکی و پردازنده چهار هسته‌ای

شش روز قبل بود که در ترنجی تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸ را دیدیم و شبیه به یک تکه کیت کت از وسط به دو نیم تقسیم شد، البته کمی مقاومت تر از کیت کت! امروز می خواهیم تست مقاومت تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۶ را با هم ببینیم، با ترنجی همراه باشید. یک ماه […]

Surface Pro 6 Durability test

شش روز قبل بود که در ترنجی تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸ را دیدیم و شبیه به یک تکه کیت کت از وسط به دو نیم تقسیم شد، البته کمی مقاومت تر از کیت کت! امروز می خواهیم تست مقاومت تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۶ را با هم ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

یک ماه پیش بود که سرفیس پرو ۶ رسما معرفی شد. این تبلت همواره یک تبلت مقاومت و قدرتمند به نظر می رسید. دلیل را هم شاید بتواند در طراحی جعبه ای طور بدون گوشه های گرد دانست، شبیه به یک تخته آلومینیوم خیلی مستحکم. آیپد پرو ۲۰۱۸ در مقابل هر چند بسیار زیباست اما ضخامت ۵.۹ میلی متری و ایرادهای طراحی کار دست آن داد. سرفیس پرو ۶ اما اینطور نیست.

هر چند که در تست مقاومت سرفیس پرو ۶ شاهد از وسط به دو نیم تقسیم شدنش نبودیم اما آنچنان هم عملکرد درخشانی نداشت. جالب اینکه وقتی سرفیس پرو ۶ باز شد می بینیم قطعات داخلی سرفیس پرو ۶ خیلی کامپیوتری تر است. در مقابل آیپد را می بینیم که گویی یک باتری بزرگ است! خب این را می توان در هوشمندی اپل دانست که با چنین سیستم به ظاهر ساده ای از بیرون می بینیم که بنچمارک چیپست اپل A12X روی آیپد پرو ۲۰۱۸ تا ۴۰٪ قوی تر از سرفیس بوک ۲ با چیپست Core i7 سری هشت است.

Microsoft Surface Pro 6 vs iPad Pro 2018

مقایسه مقاومت سرفیس پرو ۶ با آیپد پرو ۲۰۱۸

قسمت بالایی سرفیس پرو ۶ پلاستیکی است و دکمه ها نیز همینطور اما باقی بدنه به صورت آلومینیومی طراحی شده است. شیشه محافظ نمایشگر سرفیس پرو ۶ در قسمتی شکست که ما انتظارش را نداشتیم، در تست خش پذیری! به صورت کلی نمی توان گفت که مایکروسافت نسبت به اپل در تبلت خود خیلی درخشان تر عملکرده است. در حقیقت اگر پایه پشتی سرفیس پرو ۶ نمی بود شاید شاهد به دو نیم تقسیم شدنش می بودیم.

مطالب خواندنی:  طرز تهیه پلوی اروپائی

منبع:toranji.ir

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.