• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 3
0
3

سرویس گوگل آنالتیکس به زودی غیرقانونی اعلام می شود

  • کد خبر : 33287
  • 16 بهمن 1400 - 16:31
سرویس گوگل آنالتیکس به زودی غیرقانونی اعلام می شود
بر اساس گزارش وال استریت جورنال، پس از این‌که رگولاتورهای اروپایی سرویس گوگل آنالتیکس (Google Analytics) را غیرفانونی اعلام کنند، شرکت‌های فناوری آمریکایی فشار بیشتری را در اروپا روی خود حس خواهند کرد

سرویس گوگل آنالتیکس به زودی غیرقانونی اعلام می شود

بر اساس گزارش وال استریت جورنال، پس از این‌که رگولاتورهای اروپایی سرویس گوگل آنالتیکس (Google Analytics) را غیرفانونی اعلام کنند، شرکت‌های فناوری آمریکایی فشار بیشتری را در اروپا روی خود حس خواهند کرد چرا که این موضوع احتمالاً باعث خواهد شد تا این شرکت‌ها در اروپا با محدودیت‌های بیشتری روبه‌رو شده و انتقال داده‌ها از اروپا به آمریکا برای ‌آن‌ها دشوارتر شود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،بسیاری از رگولاتورهای اتحادیه‌ی اروپا در چند هفته‌ی اخیر از آغاز مراحل بررسی سرویس گوگل آنالتیکس خبر داده‌اند و قرار است که نتیجه‌ی این بررسی‌ها در ماه‌های آینده اعلام شود. نهاد نظارت بر حریم خصوصی اتریش به‌تازگی اعلام کرده است که یکی از وب‌سایت‌های این کشور با استفاده از سرویس گوگل آنالتیکس، میزان استفاده‌ی کاربران از سایت‌ را ردیابی کرده است و این موضوع بر خلاف مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR) می‌باشد.

سرویس گوگل آنالتیکس به زودی غیرقانونی اعلام می شود

بر اساس گزارش نهاد حفاظت از اطلاعات کشور اتریش، سرویس گوگل آنالتیکس اطلاعات شخصی کاربران اروپایی را به آمریکا ارسال می‌کند و از آن‌جایی که گوگل نمی‌تواند امنیت این اطلاعات را ضمانت کند، این کار غیرقانونی می‌باشد. بر اساس لایحه‌ی جمع‌آوری اطلاعات خارجی ایالات متحده (FISA)، هیچ شرکتی حق ارائه‌ی این ضمانت را ندارد. از این رو انتظار می‌رود که شرکت‌های اروپایی از این پس امکان استفاده از سرویس‌های ابری آمریکایی را از دست بدهند.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.