• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

سری آیفون ۱۲ قادر به ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ ۲۴۰ فریم‌درثانیه خواهد بود

  • کد خبر : 21287
  • 10 تیر 1399 - 18:23
سری آیفون ۱۲ قادر به ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ ۲۴۰ فریم‌درثانیه خواهد بود

سامسونگ اوایل امسال گوشی گلکسی اس۲۰ اولترا را که اولین گوشی هوشمند دنیا با قابلیت ضبط ویدئوهای ۸K بود معرفی کرد. این گوشی علاوه بر پشتیبانی از ویدئوهای ۸K می‌تواند ویدئوهای ۴K با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه هم ضبط کند. امروز مکس واینباخ (Max Weinbach) از یوتیوبرهای معروف فاش کرد که سری آیفون ۱۲ […]

سامسونگ اوایل امسال گوشی گلکسی اس۲۰ اولترا را که اولین گوشی هوشمند دنیا با قابلیت ضبط ویدئوهای ۸K بود معرفی کرد. این گوشی علاوه بر پشتیبانی از ویدئوهای ۸K می‌تواند ویدئوهای ۴K با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه هم ضبط کند. امروز مکس واینباخ (Max Weinbach) از یوتیوبرهای معروف فاش کرد که سری آیفون ۱۲ اپل از قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ ۲۴۰ فریم در ثانیه پشتیبانی خواهد کرد. با این قابلیت، کاربران آیفون ۱۲ قادر به ضبط ویدئوهای اسلوموشن با رزولوشن ۴K خواهند بود.

سری آیفون ۱۲ اپل علاوه بر تجربه بهبودیافته ضبط ویدئو، مجهز به یک لنز پلاستیکی هفت جزئی خواهد بود که نسبت به لنز شش جزئی سری آیفون ۱۱ ارتقا خوبی محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که افزایش تعداد اجزا لنز، کیفیت تصویر را بهبود ببخشد.

Another leak points towards 120Hz ProMotion displays for the iPhone 12 Pro and iPhone 12 Pro

براساس شایعات قبلی، سری آیفون ۱۲ شامل چهار مدل مختلف خواهد بود که عبارتند از آیفون ۱۲ استاندارد، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس. سایز نمایشگر این مدل‌ها مشابه یکدیگر نخواهد بود.

آیفون ۱۲ استاندارد دارای یک نمایشگر ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۷۵ppi خواهد بود، در حالیکه آیفون ۱۲ مکس از یک نمایشگر کمی بزرگتر ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۳۲x۱۱۷۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۶۰ppi بهره خواهد برد.

صفحه‌نمایش آیفون ۱۲ پرو از نظر سایز، رزولوشن و دانسیته پیکسلی دقیقا مشابه نمایشگر آیفون ۱۲ مکس خواهد بود. اما آیفون ۱۲ پرو مکس از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۷۷۸x۱۲۸۴ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۵۸ppi استفاده خواهد کرد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  هواوی برای نخستین بار از اپل پیشی گرفت
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.