• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
4

سری میت ۴۰ هواوی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز ۹ المانه خواهد داشت

  • کد خبر : 20107
  • 30 خرداد 1399 - 21:05
سری میت ۴۰ هواوی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز ۹ المانه خواهد داشت

اگر همه چیز مطابق برنامه‌ریزی انجام شود، سری هواوی میت ۴۰ باید در اوایل پاییز به بازار عرضه شوند، اما این بدان معنی نیست که هنوز برای برخی از شایعات قوی، زود است و این یکی در مورد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. طبق گفته افرادی که در زنجیره تأمین شرکت هواوی کار می‌کنند، یک […]

اگر همه چیز مطابق برنامه‌ریزی انجام شود، سری هواوی میت ۴۰ باید در اوایل پاییز به بازار عرضه شوند، اما این بدان معنی نیست که هنوز برای برخی از شایعات قوی، زود است و این یکی در مورد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

طبق گفته افرادی که در زنجیره تأمین شرکت هواوی کار می‌کنند، یک دوربین جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز تا حد زیادی بهبود یافته وجود دارد که گفته می‌شود در گوشی‌های هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو استفاده خواهد شد. اکنون ما در حال صحبت کردن از لنزهای ۹ المانه با فرم آزاد هستیم که به دلیل طرز تهیه لنز، می‌توانند از تخریب تصویر و اعوجاج مراقبت کنند. وضوح تصویر باید با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی نسبت به سایر حسگرهای استاندارد موجود در بازار یک ارتقاء بزرگ باشد. البته هنوز مشخص نیست که این حسگر تصویر ساخت چه شرکتی خواهد بود. شرکت سونی در حال حاضر چنین حسگر تصویری ندارد.

ترفندها و بهینه‌سازی‌های دیگری نیز به واحد دوربین اضافه خواهد شد، اما اکنون اطلاعات در این زمینه چندان فراوان نیست. ما بیشتر تمایل به گزارش جدید داریم زیرا این منبع یکی از منابع قابل اعتماد بازار است و ما قبلاً نیز از آن اخبار قابل اعتماد شنیده‌ بودیم.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.