• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

سونی از هدفون WH-100XM4 در ششم آگوست رونمایی خواهدکرد

  • کد خبر : 23982
  • 12 مرداد 1399 - 20:07
سونی از هدفون WH-100XM4 در ششم آگوست رونمایی خواهدکرد

شرکت سونی تایید کرده‌است که در تاریخ ۶ آگوست یک رویداد مربوط به صدا برگزار خواهد کرد. به‌احتمال زیاد در این رویداد شاهد رونمایی هدفون Wh-100XM4 خواهیم‌بود. قرار شده که رویداد مذکور در ساعت ۳ عصر (UCT) برگزار شود. سونی درشعار تبلیغاتی این رویداد همچنین از هشتگ «با سونی گوش بدهید» استفاده کرده است که […]

شرکت سونی تایید کرده‌است که در تاریخ ۶ آگوست یک رویداد مربوط به صدا برگزار خواهد کرد. به‌احتمال زیاد در این رویداد شاهد رونمایی هدفون Wh-100XM4 خواهیم‌بود. قرار شده که رویداد مذکور در ساعت ۳ عصر (UCT) برگزار شود. سونی درشعار تبلیغاتی این رویداد همچنین از هشتگ «با سونی گوش بدهید» استفاده کرده است که نوید مربوط‌بودن این رویداد با محصولی صوتی را می‌دهد. متن زیر توییت سونی دراین رابطه است:

در تایخ ۸٫۶٫۲۰۲۰ به لایواستریم سونی الکترونیکس بپیوندید تا بتوانید نظاره‌گر رونمایی از چهار ابداع جدیدمان باشید.

-سونی الکترونیکس

در ماه ژوئن لیستی از چهار هدفون XM4 منتشر شده که نشان‌دهنده به‌روزرسانی اساسی برای هدفون فوق‌العاده WH-1000XM3s است. مدل‌های جدید به فناوری هوش‌ مصنوعی مجهز خواهدشد. تا بتوانند فایل موسیقی فشرده را نیز اجرا کنند. این هدفون‌ها در لیستی دز برزیل هم دیده شدند که طراحی متفاوت و نسبتا انقلابی آن‌ها را نسبت‌به نسل گذشته نشان می‌داد. میشل رامن، خبرنگار حوزه فناوری، در این رابطه در توییتی آورده است:

تصاویر و بروشور هدفون جدید سونی WH-1000XM4 که جایگزین هدفون فوق‌العاده WH-1000XM3s بی‌سیم می‌شود در برزیل آناتل (چیزی همانند FCC) درز کرده‌اند.

علاوه‌بر این‌ها، تایید شده‌است که مدل WH-1000XM4s از درایور پلیمری کریسالی مایع به‌اندازه ۴۰ میلی‌متر، نویزگیر فعال بالارده و ۳۰ ساعت شارژدهی باتری سود خواهد برد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.