• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

سیر نزولی اپل در دنیای تکنولوژی

  • کد خبر : 6882
  • 05 اسفند 1397 - 20:21
سیر نزولی اپل در دنیای تکنولوژی

در گذشته هر وقت اسم اپل را می‌شنیدیم، ناخودآگاه کلماتی مانند نوآوری و خلاقیت به ذهنمان می‌آمد. این کمپانی توانست با آیفون‌هایی که تولید کرد،…

d8b3db8cd8b1 d986d8b2d988d984db8c d8a7d9bed984 d8afd8b1 d8afd986db8cd8a7db8c d8aadaa9d986d988d984d988da98db8c 5c6f0979639b1

در گذشته هر وقت اسم اپل را می‌شنیدیم، ناخودآگاه کلماتی مانند نوآوری و خلاقیت به ذهنمان می‌آمد. این کمپانی توانست با آیفون‌هایی که تولید کرد، افراد بسیاری را نسبت به خرید گوشی هوشمند ترغیب کند و سپس با ساخت آیپادها نسل جدیدی از فناوری را معرفی نماید. اما حالا شرایط متفاوت شده زیرا هم رقبا افزایش یافته و قدرتمندتر شده‌اند و هم کمپانی مالک iOS دیگر توجه زیادی به نوآوری در محصولاتش ندارد و بیشتر روی تولید متمرکز شده است.

شاهد ادعای ما، لیست ۲۰۱۹ مجله Fast Company در مورد خلاق‌ترین شرکت‌های دنیا می‌باشد. اما بد نیست به آمار ارائه شده درباره سال‌های قبل نگاهی بیندازیم و سپس نظر مجله مذکور در مورد سال جاری میلادی را اعلام کنیم. این مجله ۵۰ کمپانی جهان در سال ۲۰۱۸ را بر اساس ایده‌های نوآورانه و جدیدی که ابداع کرده بودند، رده بندی کرد که اپل موفق شده بود به خاطر تولید ایرپادها و آیفون ایکس رده اول را از آن خود کند. در سال ۲۰۱۷، پرچمدار جدید اپل نه تنها به خاطر حاشیه‌های باریک و ناچ در صفحه نمایش شیوه طراحی جدیدی را ارائه کرد، بلکه فناوری Face ID که هم‌اکنون بسیاری از کمپانی‌ها از آن استفاده می‌کنند نیز معرفی شد.

حالا به خاطر ایده‌های نسبتاً تکراری در آیفون ایکس اس و تغییرات کم، اپل به رده ۱۷ خلاق‌ترین کمپانی‌های جهان سقوط کرده است. البته برای اینکه شرکتی بتواند در این لیست ۵۰ عضوی باقی بماند باید چیزی برای عرضه داشته باشد. Fast Company به خاطر تراشه A12 بیونیک اپل جایگاه هفدهم را به این کمپانی اعطا کرده است زیرا عملکرد آن بی‌نظیر بوده و سرعت بسیار بالایی دارد. هرچند ممکن است به نظر شما دلایل دیگری وجود داشته باشد ولی فعلاً مجله Fast Company این‌گونه تصمیم‌گیری کرده است!!!.

مطالب خواندنی:  پتنت جدید شیائومی گوشی جدیدی با دوربین سلفی جهنده را نشان می‌دهد

در این لیست، شرکت‌های Meituan Dianping و Grab صدرنشین هستند زیرا اپلیکیشن‌های آنها برای تهیه بلیط سینما، تراکنش‌های مالی و خدمات مختلف در آسیا طرفداران زیادی دارند.

رده سوم اما، در دست NBA می‌باشد زیرا سرویس پخش برنامه‌های ورزشی خود را به خوبی بهبود داده است. دیگر جایگاه‌ها هم در اختیار کمپانی‌های مختلف فعال در همه زمینه‌هاست.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=6882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.