• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

شارژ کامل گوشی Vivo iQ00 در کمتر از پنجاه دقیقه

  • کد خبر : 7673
  • 11 اسفند 1397 - 18:46
شارژ کامل گوشی Vivo iQ00 در کمتر از پنجاه دقیقه

شرکت‌های چینی روزبه‌روز در حال پیشرفت و نوآوری در دنیای فناوری هستند و ویوو یکی از آن‌ها است که گوشی‌ای تولید کرده که کمتر از پنجاه دقیقه کاملاً شارژ می‌شود و ویژگی‌های جذاب دیگری هم دارد که به‌ آن‌ها خواهیم پرداخت…

d8b4d8a7d8b1da98 daa9d8a7d985d984 daafd988d8b4db8c vivo iq00 d8afd8b1 daa9d985d8aad8b1 d8a7d8b2 d9bed986d8acd8a7d987 d8afd982db8cd982d987 5c7995cad1305

شرکت‌های چینی روزبه‌روز در حال پیشرفت و نوآوری در دنیای فناوری هستند و ویوو یکی از آن‌ها است که گوشی‌ای تولید کرده که کمتر از پنجاه دقیقه کاملاً شارژ می‌شود و ویژگی‌های جذاب دیگری هم دارد که به‌ آن‌ها خواهیم پرداخت.

برند iQ00 که زیرمجموعه شرکت Vivo است، اولین گوشی هوشمند خود را در اول ماه مارس عرضه خواهد کرد. این شرکت برخی از ویژگی‌هایی را که در مورد این دستگاه گفته می‌شد ازجمله شارژر سریع W44  را تائید کرده است. بر اساس برخی تصاویر فاش شده این فناوری می‌تواند Vivo iQ00 را در کمتر از پنجاه دقیقه، صد درصد شارژ کند.

در این تصاویر دیده می‌شود که باتری یک‌درصدی طی  تنها ۴۶ دقیقه به صد درصد  می‌رسد. در ۱۶ دقیقه ابتدایی پنجاه‌درصد شارژ می‌شود ولی پس‌ازآن تقریباً به دو برابر این زمان نیاز دارد تا کاملاً شارژ شود. البته در میان فناوری‌های شارژ سریع این طبیعی است چراکه هدف آن‌ها فراهم کردن شارژ اضطراری اولیه برای گوشی است و پس از رسیدن به این میزان، از سرعت شارژ کاهیده می‌شود که به باتری آسیبی نرسد.

بنا بر تصاویر منتشرشده این فناوری شارژ سریع، ویوو سوپر فلش شارژ یا شاید تنها سوپر فلش شارژ نامیده شود.

چند روز پیش گوشی هوشمند vivio iQ00 در وب‌سایت رگلاتوری چین موسوم به TENAA با دو مدل V1824BA و V1824A روئیت شد. هرچند در فهرست TENAA تمام مشخصات گوشی ذکرشده بود اما اثری از تصویر گوشی دیده نمی‌شد. اکنون این گوشی که از اسنپدراگون ۸۵۵ Soc ، شش گیگابایت رم و اندروید پای بهره می‌برد روی سایت Geekbench نیز قابل‌مشاهده است.

مطالب خواندنی:  دلایل عدم موفقیت گوشی‌های سری پیکسل ۴ گوگل در بازار

گوشی هوشمند مذکور موفق به کسب ۳٫۴۷۹ و ۱۱٫۱۸۴ امتیاز در تست‌های تک هسته‌ای و دو هسته‌ای Geekbench شده است.

پیش‌تر iQoo تائید کرده بود که این گوشی از پردازنده اسنپدارگون ۸۵۵ SoC، ۱۲ گیگ رم، همچنین از یک نمایشگر سوپر HDR و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی بهره خواهد برد. این دستگاه دارای باتری ۴۰۰۰میلی‌آمپری که از درگاه یواس‌بی  تایپ C تغذیه می‌شود نیز است.

برخی از مشخصاتی که iQOO  به آن‌ها اشاره‌ای نکرد توسط TENAA فاش شدند. آن‌ها شامل نمایشگر آمولد فول اچ‌دی ۶٫۴۱ اینچی و یک اسکنر درون نمایشگری اثرانگشت می‌باشند.

در پشت این گوشی هوشمند دوربین سه‌گانه تعبیه‌شده که ۱۳، ۱۲ و ۲ مگا پیکسلی هستند. یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی نیز برای سلفی و تماس تصویری نیز وجود دارد اما هنوز مشخص نیست برای تعبیه آن از ناچ، حفره یا چه فناوری‌ای به‌کاررفته است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=7673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.