• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

شیائومی از Mi AirDots 2 SE رونمایی می‌کند

  • کد خبر : 16972
  • 31 اردیبهشت 1399 - 0:28
شیائومی از Mi AirDots 2 SE رونمایی می‌کند

شیائومی از یک نسخه مقرون‌به‌صرفه ایرپاد وایرلس خود تحت عنوان Mi AirDots 2 SE رونمایی کرد. این ایرپادها در کشور چین برای پیش‌سفارش مهیا هستند و همچنین عرضه آن‌ها از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه (۱۹ ماه مه) آغاز خواهد شد. شما می‌توانید این ایرپادها را با قیمت ۱۷۰ یوان (۲۴ دلار، ۲۲ یورو) خریداری کنید. […]

شیائومی از یک نسخه مقرون‌به‌صرفه ایرپاد وایرلس خود تحت عنوان Mi AirDots 2 SE رونمایی کرد. این ایرپادها در کشور چین برای پیش‌سفارش مهیا هستند و همچنین عرضه آن‌ها از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه (۱۹ ماه مه) آغاز خواهد شد. شما می‌توانید این ایرپادها را با قیمت ۱۷۰ یوان (۲۴ دلار، ۲۲ یورو) خریداری کنید. همچنین قیمت آن‌ها نیز نصف قیمت AirDots 2s است.

تفاوت اصلی این است که SE از کدک LHDC با کیفیت بالا پشتیبانی نمی‌کند، اما در عوض AAC را ارائه می‌دهند. بلوتوث ۵٫۰ برای اتصال به گوشی استفاده می‌شود، سیگنال به طور هم‌زمان به هر دو بادز منتقل می‌شود (تا اتصال پایدار‌تری را ارائه دهد).

هر بادز فقط ۴٫۷ گرم وزن دارد و ۵ ساعت استفاده از آن مشکلی ایجاد نمی‌کند. کیس ایرپاد ۴۸ گرمی می‌تواند ۲۰ ساعت به عمر باتری اضافه کند و با استفاده از کابل USB-C می‌تواند به مدت یک ساعت و نیم شارژ شود. با این وجود، این ایرپاد از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند.

ایرپاد Mi AirDots 2 SE دارای کنترل‌های لمسی و همچنین تشخیص سایش است که به آن امکان می‌دهد به طور خودکار هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید، موسیقی را متوقف کند و سپس هنگام استفاده از آن‌ها، مجددا شروع به کار می‌کند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/5-19.jpg

این ایرپاد یکپارچه‌سازی کاملی با گوشی‌های MIUI دارد که می‌تواند شارژ باتری هر بادز و همچنین کیس را نشان دهد. علاوه بر آن‌ها، اولین باری که کیس را باز می‌کنید، گوشی موردنظر آن‌ها را تشخیص داده و به طور یکپارچه با آن‌ها جفت خواهد شد.

مطالب خواندنی:  پنتونیک ۲۰۰۰ اولین تراشه ۷ نانومتری تلویزیونی دنیا معرفی شد

ایرپاد SE از ویژگی لغو نویز محیط یکسانی مانند آنچه در ۲s بوده است، پشتیبانی می‌کند. شیائومی پیش‌تر برای لغو نویز تماس از روش دو ضربه زدن روی بادز استفاده می‌کرده است. با این حال، هیچ لغو صدای فعالی وجود ندارد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.