• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
3

شیائومی مدل رمزگذاری شده CAS را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۱۲۰ برابری عرضه خواهد کرد

  • کد خبر : 18609
  • 16 خرداد 1399 - 17:24
شیائومی مدل رمزگذاری شده CAS را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۱۲۰ برابری عرضه خواهد کرد

براساس گزارشی از وب‌سایت Xiaomishka، یک دستگاه جدید شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که می‌تواند قابلیت زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری را ارائه دهد. این مدل با نام CAS رمزگذاری شده است و انتظار می‌رود که نوعی از سری Mi CC 10 منتشر نشده باشد. گوشی شیائومی Mi CC9 پرو براساس این گزارش، […]

براساس گزارشی از وب‌سایت Xiaomishka، یک دستگاه جدید شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که می‌تواند قابلیت زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری را ارائه دهد. این مدل با نام CAS رمزگذاری شده است و انتظار می‌رود که نوعی از سری Mi CC 10 منتشر نشده باشد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/2-21.jpg

گوشی شیائومی Mi CC9 پرو

براساس این گزارش، شرکت شیائومی از ابتدای سال مشغول کار روی این گوشی جدید بود. دوربین زوم از تنظیمات پریسکوپ استفاده می‌کند که باعث می‌شود لنز گوشی در یک حالت گسترده‌تر قرار گیرد و با این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به زوم اپتیکال ۱۲ برابر دست یابد. البته همانطور که شرکت سامسونگ اخیرا گوشی با بزرگنمایی ۱۰۰ برابری Space Zoom را عرضه کرده است، ممکن است شیائومی نیز از زوم ۱۲۰ برابری (دیجیتال) برای عرضه گوشی خود استفاده کند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/3-12.jpg

دوربین پریسکوپ در نسخه شیائومی Mi 10 Youth

گزارش نشان می‌دهد که این سنسور که شرکت شیائومی در سایر دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی خود از آن استفاده کرده است، HMX شرکت سامسونگ نخواهد بود (مانند Mi CC9 پرو در تصویر بالا)، بلکه یک سنسور تصویر CMOS جدید است که با کد HM2 شناخته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود نوع Mi CC 10 با تراشه اسنپدراگون ۷۷۵G و با پشتیبانی از ۵G و NFC ارائه شود. طبق گزارش‌ها، این گوشی احتمالا در تیرماه (جولای) رونمایی می‌شود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.