• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

طبق گزارش‌ها، عرضه نوکیا ۹٫۱ PureView تا سال آینده به تعویق افتاده است

  • کد خبر : 13263
  • 01 آبان 1398 - 20:14
طبق گزارش‌ها، عرضه نوکیا ۹٫۱ PureView تا سال آینده به تعویق افتاده است

تاریخ عرضه گوشی نوکیا ۹٫۱ PureView مجددا به تعویق افتاد. این محصول احتمالا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ یعنی ماه‌های آوریل، مه، ژوئن در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. شرکت فنلاندی نوکیا از چند ماه پیش ساخت گوشی نوکیا ۹٫۱ PureView را آغاز کرده است. قرار بود که مراحل آماده سازی این محصول در […]

تاریخ عرضه گوشی نوکیا ۹٫۱ PureView مجددا به تعویق افتاد. این محصول احتمالا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ یعنی ماه‌های آوریل، مه، ژوئن در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

شرکت فنلاندی نوکیا از چند ماه پیش ساخت گوشی نوکیا ۹٫۱ PureView را آغاز کرده است. قرار بود که مراحل آماده سازی این محصول در تابستان ۲۰۱۹ پایان یابد و این گوشی با شروع سال ۲۰۲۰ یا در انتها سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود، اما گویا یک مشکل کوچک در ماژول دوربین، باعث شد تا تاریخ عرضه آن تا سه ماهه چهارم سال میلادی به تعویق بیافتد. فرآیند توسعه اسمارت‌فون نوکیا ۹٫۱ PureView در اوایل سال جاری و با هدف عرضه این هندست تا پایان فصل تابستان آغاز شد. بروز مشکلات پیش‌بینی نشده دوربین نهایتا عرضه این پرچم‌دار را تا ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ به تعویق انداخت و اما اکنون یک منبع اعلام کرده که هندست مذکور تا سال آینده عرضه نخواهد شد و حال خبر رسیده که این محصول تا قبل از سال ۲۰۲۰، آمادگی ورود به بازار را نخواهد داشت.

HMD Global با معرفی تلفن‌های جدید در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون (MWC) که در سه ماهه اول هر سال میلادی برگزار می‌شود، شناخته شده است. با این حال، بر اساس اطلاعات تازه می‌توان گفت که ممکن است نوکیا ۹٫۱ پیور ویوو در رویداد MWC 2020 معرفی نشود.

طبق گزارش‌های Nokia anew، گوشی نوکیا ۹٫۱ PureView احتمالا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌شود. این یعنی شرکت نوکیا احتمالا تا قبل از ماه آوریل، اسمارت فون جدید خود را به دنیا معرفی نمی‌کند. ظاهرا علت به تعویق افتادن این امر، زمانبندی نامناسب و عدم توانایی شرکت نوکیا جهت رقابت با برندهای دیگر بوده است. همانطور که می‌دانید، شرکت هایی نظیر سامسونگ، اپل، گوگل، هواوی و وان پلاس، به تازگی پرچمداران جدید خود را وارد بازار کرده اند. این موضوع می‌تواند میزان فروش محصولات نوکیا را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

مطالب خواندنی:  تصویر خارق‌العاده سفره هفت‌سین در فضا!

گوشی نوکیا ۹٫۱ PureView از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد. این در حالی است که اکثر پرچمدارانی که در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند، مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ هستند. البته به تعویق افتادن تاریخ عرضه گوشی نوکیا به HMD گلوبال این اجازه را می‌دهد تا مراحل آماده سازی نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ را نیز به اتمام برساند. بدین ترتیب برخی از قطعات سخت افزاری گوشی نیز باید بهینه سازی شوند.

اگر نوکیا ۹٫۱ PureView مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ در اوایل سال میلادی جدید آماده ورود به بازار شود، آن گاه می‌توان گفت که توانایی رقابت با محصولاتی همچون گلکسی S11 سامسونگ، هواوی P40 پرو، گلکسی نوت ۱۱ و پیکسل ۵ گوگل را پیدا خواهد کرد.

جزئیات فاش شده در ماه ژوئیه ادعا کرده است که HMD Global با فناوری دوربین ۵گانه + سنسور TOF برای نوکیا ۹٫۱ پیور ویو به کار خود ادامه خواهد داد. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند عملکرد بهتر در شرایط کم نور و همچنین قابلیت فیلمبرداری بهتری داشته باشد. ممکن است این اسمارت فون دارای صفحه نمایش مجهز به روزنه O باشد و انتظار می‌رود با اندروید ۱۰ (مبتنی بر اندروید وان) اجرا شود. همچنین انتظار می‌رود که Nokia 9.1 PureView با پشتیبانی از اتصال ۵G وارد بازار شود.

صحبت از ۵G شد؛ شایعه شده است که HMD روی گوشی نوکیا ۸٫۲ مجهز به فناوری ۵G کار می‌کند. شایعات حاکی از آن است که این موبایل به پلتفرم تلفن همراه ۷ نانومتری اسنپدراگون ۷۳۵ و ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. پیش بینی می‌شود این گوشی در انواع مختلفی از پیکربندی روم و حافظه از قبیل ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه شود. انتظار می‌رود که نوکیا ۸٫۲ ۵G یک نمایشگر تمام صفحه واقعی را ارائه دهد، چراکه قرار است به عنوان نخستین گوشی نوکیا که دوربین سلفی با مکانیزم پاپ آپ را ارائه می‌دهد، شناخته شود. در قسمت عقب گوشی ممکن است یک ماژول دوربین دایره‌ای با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی رویت شود. این تلفن هوشمند ممکن است در MWC 2020 به نمایش گذاشته شود.

مطالب خواندنی:  مایکروسافت: اج بهترین مرورگر گیمینگ دنیاست

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.