• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

طراحی و مشخصات آیفون ۱۲ پرو مکس فاش شد

  • کد خبر : 25268
  • 02 شهریور 1399 - 0:15
طراحی و مشخصات آیفون ۱۲ پرو مکس فاش شد

اپل آماده می‌شود که در پاییز امسال از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کند. در همین حال، هرچه به تاریخ معرفی نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از این گوشی‌های جدید فاش می‌شود. در همین راستا، یک سایت چینی تصویری از پنل پشتی یکی از این آیفون‌ها را افشا کرد که به‌نظر می‌رسد مدل گران این گوشی، […]

اپل آماده می‌شود که در پاییز امسال از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کند. در همین حال، هرچه به تاریخ معرفی نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از این گوشی‌های جدید فاش می‌شود.

در همین راستا، یک سایت چینی تصویری از پنل پشتی یکی از این آیفون‌ها را افشا کرد که به‌نظر می‌رسد مدل گران این گوشی، یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس باشد. پنل پشتی در این تصویر رنگ متالیک آبی به انضمام برش قاب برای دوربین‌ها، فلش، میکروفون و احتمالا اسکنر یا دوربین ToF را نشان داده شده است.

d276b3d13e9943c2bfbd737296368783

طبق اطلاعات فاش شده، آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پردازنده ۵ نانومتری A14 Bionic، شش گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. این گوشی دارای دوربین‌های اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، ToF سه بعدی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی  واید با ماژول سه‌ بعدی خواهد بود.

انتظار می‌رود که آیفون ۱۲ در ۱۲ اکتبر امسال رونمایی شود و همچنین در تاریخ ۱۰ سپتامبر نیز آی‌پدهای جدید به همراه اسمارت‌واچ این شرکت معرفی می‌شوند.

منبع:tech.gamefa.com

rating start
مطالب خواندنی:  سری آیفون ۱۲ قادر به ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ ۲۴۰ فریم‌درثانیه خواهد بود
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.