• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
3

عرضه رایانه جان سخت برای فعالیت در میدان‌های نفتی و گازی

  • کد خبر : 20644
  • 03 تیر 1399 - 20:11
عرضه رایانه جان سخت برای فعالیت در میدان‌های نفتی و گازی

دل از عرضه مدل تازه ای از رایانه جان سخت وی ایکس ریل خود خبر داده که به طور ویژه برای استفاده در شرایط نامساعد آب و هوایی مانند میدان‌های نفت و گاز طراحی شده است. رایانه VxRail دل ضمن اینکه از توان پردازش بالا و عملکرد مناسبی برخوردار است، در گرما و سرما و […]

دل از عرضه مدل تازه ای از رایانه جان سخت وی ایکس ریل خود خبر داده که به طور ویژه برای استفاده در شرایط نامساعد آب و هوایی مانند میدان‌های نفت و گاز طراحی شده است.

رایانه VxRail دل ضمن اینکه از توان پردازش بالا و عملکرد مناسبی برخوردار است، در گرما و سرما و رطوبت فراوان به خوبی عمل می‌کند و در برابر شوک‌های ناشی از سقوط، ضربه و تغییر ناگهانی ولتاژ برق به خوبی مقاومت می‌کند.

این رایانه دارای امکانات خاص شبکه ای و منابعی ویژه برای بصری سازی و تصویرسازی از انبوه داده‌ها برای تسهیل فعالیت‌های علمی و مهندسی است.

در رایانه یادشده از پردازنده‌های EPYC شرکت ای ام دی استفاده شده و امکان افزودن دیتاسنتر به آن وجود دارد. حافظه قدرتمند و مستحکم Optane اینتل و برخی انواع پردازنده‌های گرافیکی Nvidia نیز در صورت تمایل کاربران به VxRail اضافه می‌شود.

رایانه مذکور در ارتفاع حداکثر ۴.۵ کیلومتری از سطح زمین به خوبی عمل می‌کند و بازه دمایی فعالیت آن از منفی ۱۵ درجه سانتیگراد تا ۵۵ درجه سانتیگراد در نوسان است.

منبع: مهر ،زددی نت،

مطالب خواندنی:  خودروی برقی اپل احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ معرفی نخواهد شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.