• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

عرضه عمومی رانندگی در واقعیت مجازی توسط فورد و Holoride

  • کد خبر : 12337
  • 22 مهر 1398 - 12:38
عرضه عمومی رانندگی در واقعیت مجازی توسط فورد و Holoride

Holoride در اوایل سال جاری به دنبال تعریف مجددی از سرگرمی‌های درون‌ ماشینی با استفاده از خودروی آئودی بود. Holoride شراکت جدیدی را با پورشه طی ماه گذشته منعقد کرد. این هفته نیز فورد آخرین شرکتی است که با Holoride کار می‌کند، البته در یک مقیاس بسیار بزرگ‌تر. فورد و Holoride قصد دارند تا برای […]

Holoride در اوایل سال جاری به دنبال تعریف مجددی از سرگرمی‌های درون‌ ماشینی با استفاده از خودروی آئودی بود. Holoride شراکت جدیدی را با پورشه طی ماه گذشته منعقد کرد. این هفته نیز فورد آخرین شرکتی است که با Holoride کار می‌کند، البته در یک مقیاس بسیار بزرگ‌تر.

فورد و Holoride قصد دارند تا برای اولین بار، طعم تکنولوژی جدید شرکت‌های فناوری‌ محور را به عموم مردم عرضه نمایند. به لطف کمک‌های Universal Pictures؛ که محتوای عرضه اولیه این فناوری را فراهم می‌سازد، هر کسی می‌تواند در یک فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ که مجهز به تکنولوژی Holoride است، رانندگی نماید. این یک تجربه همه‌جانبه بر اساس The Bride of Frankenstein است.

این رانندگی به‌اصطلاح معروف، در ساعات خاصی برگزار و در محل انتخابی CityWalkPictures در استودیوی Universal Pictures آغاز خواهد شد. از آنجا، با استفاده از هد ست‌های واقعیت مجازی، رانندگان طی مأموریتی در یک دنیای مجازی، وظیفه رساندن پیغامی به فرانکنشتاین را برعهده خواهند گرفت. این دنیای مجازی پر از موانع، هیولاهای مجازی و پیچ‌وخم‌هایی است که با حرکت اکسپلورر ۲۰۲۰ در حین رانندگی هماهنگ می‌شوند.

فناوری Holoride از داده‌های جهت‌یابی و زمان‌بندی مسیر برای انجام این کار استفاده می‌کند، اما همچنین به ورودی‌های فرمان و ترمز نیز جهت انطباق با تجربه واقعیت مجازی حساس است.

شروع این رویداد از ۲۲ مهر (۱۴ اکتبر) خواهد بود و در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ تا پایان ماه جاری، برگزار می‌شود. هفته آخر از ۱۳ تا ۱۸ آبان (۴ تا ۹ نوامبر) بوده و در روزهای شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود. کودکان در آینده می‌توانند از مزایای وسایل جالب، جهت یک تجربه ناب جاده‌ای استفاده نمایند.

مطالب خواندنی:  اپل یک مدیر فورد با ۳۱ سال سابقه را استخدام کرد

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.