• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

عرضه گوشی‌های هوشمند در بازار چین در ماه مارس رشد داشته است

  • کد خبر : 15442
  • 09 اردیبهشت 1399 - 18:57
عرضه گوشی‌های هوشمند در بازار چین در ماه مارس رشد داشته است

بر اساس اطلاعات جدید آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT)، عرضه گوشی‌های هوشمند در بازار این کشور در ماه گذشته میلادی برابر با ۲۱ میلیون واحد بوده است. این رقم، رشدی ۳ برابری را نسبت به ماه قبل از آن، یعنی فوریه ۲۰۲۰ میلادی نشان می‌دهد که یکی از بدترین ماه‌ها از نظر میزان […]

بر اساس اطلاعات جدید آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT)، عرضه گوشی‌های هوشمند در بازار این کشور در ماه گذشته میلادی برابر با ۲۱ میلیون واحد بوده است. این رقم، رشدی ۳ برابری را نسبت به ماه قبل از آن، یعنی فوریه ۲۰۲۰ میلادی نشان می‌دهد که یکی از بدترین ماه‌ها از نظر میزان عرضه گوشی هوشمند به بازار در تاریخ محسوب می‌شود. با این حال، عرضه این دستگاه‌ها در مارس ۲۰۲۰ نسبت به مارس سال گذشته، ۲۰ درصد کمتر است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی دولت چین، اپل ماه گذشته حدود ۲٫۵ میلیون گوشی هوشمند به بازار چین عرضه کرده است که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به ۵۰۰ هزار واحد عرضه شده در فوریه گذشته را نشان می‌دهد. با توجه به بازگشایی مجدد خرده‌فروشی‌ها و برقرار شدن خدمات لجستیک فروشگاه‌های آنلاین، انتظار می‌رود که سه‌ماهه جدید، برای اپل با رشد همراه باشد.

گزارش مالی اخیر شرکت شیائومی نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت در چین نسبت به قبل با ۸۰ درصد کاهش همراه بوده است. مدیر ارشد مالی این شرکت چینی انتظار دارد که طی ماه‌های آینده شاهد افزایش میزان فروش برای شیائومی باشیم. این موضوع نشان می‌دهد که میزان قدرت خرید مصرف‌کنندگان چقدر به شرایط اجتماعی و اقتصادی دنیا وابسته است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.