• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

فروش ایرفون بی‌سیم ریلمی به یک میلیون رسید

  • کد خبر : 17274
  • 02 خرداد 1399 - 23:34
فروش ایرفون بی‌سیم ریلمی به یک میلیون رسید

ریلمی از نخستین حضور خود در ادیبهشت ماه سال ۲۰۱۸، میلیون‌ها گوشی هوشمند فروخته است و امروز این شرکت به یک نقطه عطف جدیدی رسیده است، این یعنی هدفون‌های بی‌سیم این شرکت در سراسر جهان تا یک میلیون فروش رفته است که شامل ایربادز و بادز بی‌سیم می‌شود. در ماه دسامبر سال گذشته ایربادزی رونمایی […]

ریلمی از نخستین حضور خود در ادیبهشت ماه سال ۲۰۱۸، میلیون‌ها گوشی هوشمند فروخته است و امروز این شرکت به یک نقطه عطف جدیدی رسیده است، این یعنی هدفون‌های بی‌سیم این شرکت در سراسر جهان تا یک میلیون فروش رفته است که شامل ایربادز و بادز بی‌سیم می‌شود.

در ماه دسامبر سال گذشته ایربادزی رونمایی شد که اولین هدفون بی‌سیم واقعی از شرکت ریلمی بود. با وجود تاخیر در رونمایی آن‌ها، ایربادز بهترین فروش هدفون TWS در کشور هند در سال ۲۰۱۹ پس از ایرپادز اپل بوده است.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/1-113.jpg

ریلمی ایربادز از یک تراشه R1 سفارشی در راس بهره برده است و هر بادز از یک بخش تقویت‌کننده بیس ۱۲ میلی‌متر را پشتیبانی می‌کند. این هدفون با یک شارژر همراه شده است که در مجموع ۱۷ ساعت پخش را ارائه خواهد داد. کیس بادز نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و از طریق پورت USB-C که در پایین قرار دارد، انرژی را جذب می‌کند.

بادز بی‌سیم ریلمی در ماه سپتامبر در کنار ریلمی XT رونمایی شد. این‌ها هدفون بی‌سیم به سبک گردن‌بند هستند که حداکثر ۱۲ ساعت ماندگاری باتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و بیس ۱۱.۲ میلی‌متری Boost Driver را در هر بادز پشتیبانی می‌کنند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/3-51.jpg

علاوه بر اعلام نقطه عطف فروش ۱ میلیون، ریلمی در اطلاعیه مطبوعاتی ارسال شده به رسانه‌ها گفته است که قصد دارد امسال از بیش از ۵۰ محصول با تکنولوژی پیشرفته را معرفی کند. گفته می‌شود، ریلمی قصد دارد در تاریخ ۵ خرداد ماه (۲۵ ماه مه) از دو هدفون TWS جدید بادز ایر Neo و بادز Q رونمایی کند. اولی نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت بادز ایر معمولی است، در حالی که دومی طراحی متفاوتی دارد و یادآور سامسونگ گلکسی بادز است.

مطالب خواندنی:  ریلمی از بادز کیو، بادز ایر نئو و دو پاور بانک جدید رونمایی کرد

جزئیات زیادی درباره محصول بادز Q در حال حاضر در دسترس نیست، اما با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه در ۵ خرداد، اطلاعات بیشتری از آن خواهیم شنید؛ این شرکت قصد دارد از هشت محصول جدید نیز رونمایی ‌کند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.