• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

فروش ۳۴۱ میلیون واحدی رایانه ها در سال ۲۰۲۱

  • کد خبر : 32670
  • 23 دی 1400 - 16:17
فروش ۳۴۱ میلیون واحدی رایانه ها در سال ۲۰۲۱
بر اساس گزارش موسسه‌ تحقیقاتی Canalys، فروش دسکتاپ‌ها، نوت بوک‌ها و ورک استیشن‌ها در سال گذشته میلادی 341 میلیون واحد بوده که 15 درصد بیشتر از سال 2020 و 27 درصد بیشتر از سال 2019 می‌باشد.

فروش ۳۴۱ میلیون واحدی رایانه ها در سال ۲۰۲۱

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،بر اساس گزارش موسسه‌ تحقیقاتی Canalys، فروش دسکتاپ‌ها، نوت بوک‌ها و ورک استیشن‌ها در سال گذشته میلادی ۳۴۱ میلیون واحد بوده که ۱۵ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ و ۲۷ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ می‌باشد. از این میزان، سهم نوت بوک‌ها و ورک استیشن‌های قابل حمل ۲۷۵ میلیون واحد و سهم دسکتاپ‌ها و ورک استیشن‌های دسکتاپ ۶۶ میلیون واحد بوده است. همچنین فروش رایانه‌ها در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ نیز ۹۲ میلیون واحد بوده که حدود ۱ درصد بیشتر از مدت زمان مشابه در سال ۲۰۲۰ می‌باشد.

فروش ۳۴۱ میلیون واحدی رایانه ها در سال ۲۰۲۱

شرکت لنوو با فروش ۲۱٫۷ میلیون واحدی در سه‌ماهه‌ی چهارم و فروش کلی ۸۲٫۱ میلیون واحدی بیشترین میزان فروش رایانه‌ها در سال گذشته را داشته و شرکت‌های دل و اپل نیز از این نظر در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند. اپل با ۲۸٫۳ درصد بیشترین رشد را در بین شرکت‌های دیگر داشته که عملکرد خوب این شرکت در سال گذشته را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش Canalys، فروش رایانه‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا رو به افزایش بوده و همین موشوع باعث شده است تا شرکت‌ها به دنبال ساخت محصولاتی بهتر، سریع‌تر و امن‌تر باشند.

نظر شما در مورد عملکرد تجاری رایانه‌ها در سال ۲۰۲۱ چیست؟ به‌نظر شما آیا فروش این محصولات در سال ۲۰۲۲ نیز با افزایش روبه‌رو خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.