• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

فناوری وای فای ۶E احتمالاً به پایان راه رسیده است

  • کد خبر : 33371
  • 19 بهمن 1400 - 17:33
فناوری وای فای ۶E احتمالاً به پایان راه رسیده است
ر اساس گزارش‌ جدیدی موسسه تحقیقاتی Dell’Oro، فناوری وای فای 6E آن‌چنان که انتظار می‌رفت موفق ظاهر نشده و دلیل اصلی این موضوع نیز معرفی آن در زمان نامناسب و همچنین مشکل کمبود قطعات بوده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،بر اساس گزارش‌ جدیدی موسسه تحقیقاتی Dell’Oro، فناوری وای فای ۶E آن‌چنان که انتظار می‌رفت موفق ظاهر نشده و دلیل اصلی این موضوع نیز معرفی آن در زمان نامناسب و همچنین مشکل کمبود قطعات بوده است. همچنین قرار است که فناوری وای فای ۷ سال آینده در دسترس قرار بگیرد و از این رو احتمالاً وای فای ۶E به پایان راه رسیده است.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/Wi-Fi-7.jpg.webp

فناوری وای فای ۶E که اواسط سال ۲۰۲۱ معرفی شد، تمام ویژگی‌های وای فای ۶ مانند طیف فرکانس گسترده‌تر، ظرفیت بالاتر و میزان تاخیر کمتر را به محدوده‌ی باند ۶ گیگاهرتز اضافه کرد. با این وجود، فناوری وای فای ۷ حدود دو برابر سریع‌تر از وای فای ۶E است و بسیاری از شرکت‌ها از همین حالا در حال آزمایش این فناوری در محصولات خود هستند. همچنین فناوری وای فای ۶ کماکان از محبوبیت بیشتری نسبت به وای فای ۶E برخوردار بوده و بسیاری از شرکت‌ها به علت موجودی بیشتر قطعات آن کماکان از این فناوری استفاده می‌کنند.

نظر شما در مورد فناوری وای فای ۶E چیست؟ به‌نظر شما آیا مشکل کمبود قطعات، فناوری وای فای ۷ را نیز به سرنوشت مشابه وای فای ۶E دچار خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.