• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

قابلیت اتصال همزمان به چند دستگاه به واتس اپ اضافه می‌شود

  • کد خبر : 29281
  • 24 تیر 1400 - 19:33
قابلیت اتصال همزمان به چند دستگاه به واتس اپ اضافه می‌شود
قابلیتی که بسیاری از کاربران واتس اپ منتظر آن بودند، سرانجام به این پیام‌رسان اضافه می‌شود.

قابلیتی که بسیاری از کاربران واتس اپ منتظر آن بودند، سرانجام به این پیام‌رسان اضافه می‌شود. فیسبوک امروز از نسخه‌ی بتای محدود قابلیت استفاده از حساب کاربری واتس اپ در چندین دستگاه بدون نیاز به گوشی رونمایی کرد. برای دسترسی به این قابلیت، کاربران باید از جدیدترین نسخه‌ی بتای واتس اپ در اندروید و یا آی او اس استفاده کنند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر این نسخه‌ی بتا تنها در چند کشور عرضه شده و فیسبوک نیز لیست این کشورها را منتشر نکرده است. از این رو بسیاری از کاربران هنوز به این ویژگی دسترسی ندارند. در گذشته اگر کاربران قصد استفاده از واتس اپ در دستگاهی غیر از گوشی خود را داشتند، ابتدا باید گوشی هوشمند خود را به اینترنت متصل می‌کردند چرا که اطلاعات واتس اپ از طریق گوشی بر روی دستگاه دیگر ارسال و دریافت می‌شد. حالا با عرضه‌ی این ویژگی، کاربران می‌توانند از حساب کاربری خود بدون استفاده از گوشی بر روی چهار دستگاه مختلف (غیر از گوشی‌های هوشمند دیگر) استفاده کنند.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/07/655656455644665656565595%20(2).jpg

با این وجود، هنوز امکان استفاده از این ویژگی در گوشی‌های هوشمند دیگر ارائه نشده است. قرار است تا هر دستگاه به‌صورت جداگانه به حساب کاربری شما در واتس اپ متصل شده و با استفاده از رمزگذاری سرتاسری (E2EE) امنیت حساب شما ر ا تامین کند. از رمزگذاری سرتاسری هنگام هماهنگ‌سازی اطلاعاتی مانند نام مخاطبین، آرشیو گفنگوها، پیام‌های ستاره‌دار و موارد دیگر نیز استفاده خواهد شد.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید واتس اپ چیست؟ آیا این قابلیت می‌تواند واتس اپ را به جایگاه قبلی خود برگرداند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  نوع جدیدی از ستارگان کشف شد

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.