• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
1

قابلیت «اخیراً حذف‌شده» به اینستاگرام افزوده می‌شود

  • کد خبر : 27545
  • 15 بهمن 1399 - 17:45
قابلیت «اخیراً حذف‌شده» به اینستاگرام افزوده می‌شود

از این پس می‌توانید مطالبی که در اینستاگرام حذف کرده‌اید را تا ۳۰ روز به‌لطف قابلیت جدید این برنامه، به حسابتان برگردانید. تمام چیزهایی که از طریق این ویژگی جدید اینستاگرام (به نام «اخیراً حذف‌شده» یا “Recently Deleted”) پس از حذف شدن، قابل برگرداندن خواهند بود عبارت‌اند از: عکس‌ها، تصاویر، ریل‌ها، ویدیوهای IGTV و البته […]

از این پس می‌توانید مطالبی که در اینستاگرام حذف کرده‌اید را تا ۳۰ روز به‌لطف قابلیت جدید این برنامه، به حسابتان برگردانید. تمام چیزهایی که از طریق این ویژگی جدید اینستاگرام (به نام «اخیراً حذف‌شده» یا “Recently Deleted”) پس از حذف شدن، قابل برگرداندن خواهند بود عبارت‌اند از: عکس‌ها، تصاویر، ریل‌ها، ویدیوهای IGTV و البته استوری‌ها. هدف اینستاگرام از معرفی این قابلیت جدید، رویکرد مفیدی در مقابله با هکرها و اکانت‌های هک‌شده‌است که باعث می‌شود در صورتی که کنترل یک اکانت به دست هکری بیافتد، قابلیت بازگردانی مطالب آن وجود داشته باشد. از امروز به بعد، مالک هر حساب کاربری در اینستاگرام برای بازگرداندن چیزهایی که در پستش وجود دارد باید یا از طریق ایمیل یا از طریق پیام کوتاه، مالکیت خود را تأیید کرده و سپس به‌سادگی هر چه تمام‌تر، پست یا استوری پاک‌شدهٔ خود را برگرداند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،هر آیتم پاک‌شده به مدت ۳۰ روز در حساب فرد باقی خواهد ماند و در صورتی که هیچ اقدامی برای برگرداندن آن از سوی مالک حساب انجام نشود، بصورت خودکار از بین می‌رود؛ البته در این موضوع یک استثناء وجود دارد و آن، استوری‌های پاک‌شده‌است. استوری‌هایی که توسط کاربر پاک شده‌اند، برخلاف پست‌ها تنها ۲۴ ساعت برای بازگردانده شده زمان دارند و پس از پایان این زمان آنها هم غیرقابل‌دسترس خواهد شد.

برای دسترسی به بخش مطالب پاک‌شده، باید چنین مسیری را دنبال کنید:
تنظیمات (Settings) > حساب کاربری (Account) > اخیراً پاک‌شده (Recently Deleted)
بعد از ورود به این بخش می‌توانید با انتخاب پست یا استوری موردنظر، آن را به حساب کاربری خود بازگردانید.

مطالب خواندنی:  نحوه‌ی مخفی کردن لایک‌ها در پست‌های اینستاگرام

instagram

اینستاگرام مشخصا می‌خواهد با این کار این فرصت را به کاربرانش بدهد که اگر مطلبی از حسابشان پاک شد، این آزادی را داشته باشند که دوباره آن را برگردانند. این حرکت اینستاگرام در ادامهٔ معرفی قابلیت قبلی‌شان یعنی آرشیو کردن پست‌ها و استوری‌های کاربر (Story Archive/Posts Archive) بود و حال، با این قابلیت جدید، فرصت نگهداری از پست‌ها و استوری‌های نیز به کاربران داده می‌شود؛ حتی اگر از قبل تصمیم گرفته بودند آنها را حذف کنند.

واضح است هرچه محتوای آپلودشده درون اینستاگرام بیشتر باشد، آنها سود بیشتری خواهند کرد؛ از این رو اضافه کردن قابلیت بازگردانی مطالب حذف‌شده هم برای آنها سودمند خواهد بود و هم برای کاربران.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=27545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.