• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

قابلیت امنیتی جدید ویندوز ۱۱ به نصب مجدد این سیستم عامل نیاز دارد

  • کد خبر : 35090
  • 18 فروردین 1401 - 14:40
قابلیت امنیتی جدید ویندوز ۱۱ به نصب مجدد این سیستم عامل نیاز دارد

قابلیت امنیتی جدید ویندوز ۱۱ به نصب مجدد این سیستم عامل نیاز دارد به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،مایکروسافت به‌تازگی ویژگی امنیتی جدیدی با نام کنترل هوشمند اپلیکیشن (Smart App Control) را برای ویندوز ۱۱ معرفی کرده که با استفاده از هوش مصنوعی ابری، اپلیکیشن‌های مشکوک را مسدود می‌کند. با این وجود، […]

قابلیت امنیتی جدید ویندوز ۱۱ به نصب مجدد این سیستم عامل نیاز دارد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،مایکروسافت به‌تازگی ویژگی امنیتی جدیدی با نام کنترل هوشمند اپلیکیشن (Smart App Control) را برای ویندوز ۱۱ معرفی کرده که با استفاده از هوش مصنوعی ابری، اپلیکیشن‌های مشکوک را مسدود می‌کند. با این وجود، مکانیزم این ویژگی کمی دردسرساز است.

قابلیت کنترل هوشمند اپلیکیشن پس از فعال‌سازی، تمام اپلیکیشن‌ها را بررسی کرده و موارد مشکوک و ناشناس را به‌طور کلی مسدود می‌کند. در حال حاضر هیچ لیست سفیدی برای این ویژگی ارائه نشده و تنها برخی از کاربران بیلد ۲۲۵۶۷ یا بالاتر ویندوز اینسایدر به آن دسترسی دارند. در صورتی که کاربران قصد استفاده از این ویژگی را داشته باشند، ابتدا باید سیستم‌ عامل خود را مجدداً نصب کنند.

قابلیت امنیتی جدید ویندوز ۱۱ به نصب مجدد این سیستم عامل نیاز دارد

فعال‌سازی کنترل هوشمند اپلیکیشن، این قابلیت را در حالت ارزیابی قرار می‌دهد و در صورتی که کاربران به‌طور مداوم از اپلیکیشن‌های مشخص‌شده استفاده کنند، این قابلیت در حاللت غیرفعال باقی می‌ماند. بیلد ۲۲۵۶۷ ویندوز ۱۱ علاوه بر اضافه‌کردن قابلیت کنترل هوشمند اپلیکیشن، ویژگی‌های دیگری مانند زمان‌بندی به‌روزرسانی‌ها و امکان لینک‌کردن گوشی‌های اندرویدی را نیز در دسترس قرار داده است.

نظر شما در مورد ویندوز ۱۱ چیست؟ به‌نظر شما مایکروسافت باید چه قابلیت‌های دیگری را به این سیستم عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.