• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

قابلیت Smart Summon در خودروهای تسلا میلیون‌ها بار مورداستفاده قرار گرفته است

  • کد خبر : 13617
  • 04 آبان 1398 - 10:47
قابلیت Smart Summon در خودروهای تسلا میلیون‌ها بار مورداستفاده قرار گرفته است

شرکت تسلا در بیانیه درآمدهای سه‌ماهه خود در روز چهارشنبه اعلام کرد که قابلیت پارک خودکار Smart Summon این شرکت که در اواسط شهریورماه (سپتامبر) عرضه‌شده، بیش از یک میلیون بار مورداستفاده قرار گرفته‌ است. این ویژگی، خودروهای این شرکت را قادر می‌سازد تا یک جای پارک را ترک کرده و با عبور از موانع […]

شرکت تسلا در بیانیه درآمدهای سه‌ماهه خود در روز چهارشنبه اعلام کرد که قابلیت پارک خودکار Smart Summon این شرکت که در اواسط شهریورماه (سپتامبر) عرضه‌شده، بیش از یک میلیون بار مورداستفاده قرار گرفته‌ است.

این ویژگی، خودروهای این شرکت را قادر می‌سازد تا یک جای پارک را ترک کرده و با عبور از موانع موجود، بر سر راه صاحب خود قرار گیرند. صاحبان تسلا که گزینه Full Self-Driving را در ماشین‌های خود خریداری کرده بودند، این قابلیت را به‌عنوان بخشی از نسخه دهم به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در تاریخ ۴ مهر (۲۶ سپتامبر) منتشر شد، دریافت کرده‌اند. با استفاده از اپلیکیشن Tesla در گوشی هوشمند خود، شما می‌توانید خودروی خود را از فاصله حداکثر ۲۰۰ فوتی، البته به‌شرطی که در خط دید شما باشد، نزد خود فراخوانید.

چند وقفه در این قابلیت وجود داشته‌اند. برخی از کاربران، ویدیوهایی را در توییتر و یوتیوب در رابطه با تصادفات، حرکت آهسته و یا سردرگمی این وسایل نقلیه ارسال کرده‌اند. یکی از مالکان در مورد آسیب به سپر جلویی صحبت می‌کرد، درحالی‌که دیگری ادعا می‌کرد که Model 3 به داخل یک گاراژ حرکت کرده است. یک تصادف نزدیک با یک شاسی‌بلند باعث شده بود تا صاحب خودروی تسلا احساس کند که قابلیت Smart Summon به‌ خوبی کار نمی‌کند. یکی ویدیوی دیگر نیز نشان می‌داد که یک خودروی تسلا توسط حرکت عابران پیاده و اتومبیل‌های دیگر گیج شده، و سعی داشت که مسیر خود را در محوطه پارکینگ والمارت پیدا کند. این شرکت می‌گوید که انتظار دارد که یک به‌روزرسانی‌ نرم‌افزاری هوایی (air software update) در آینده، برخی از این مشکلات را حل نماید. تسلا می‌گوید:

روش یادگیری شبکه عصبی، ما را قادر می‌سازد تا به تکرار و درنتیجه، بهبود عملکردها در طول زمان ادامه دهیم.

منبع:tech.gemfa.com

مطالب خواندنی:  OpenAI می گوید شکایت های ایلان ماسک نامنسجم است
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.