• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

قیمت گوگل پیکسل ۵ مشخص شد

  • کد خبر : 26136
  • 04 مهر 1399 - 16:57
قیمت گوگل پیکسل ۵ مشخص شد

مجله زیبایی سبز:احتمالاً در چند روز آینده اولین گوشی‌های گوگل با فناوری نسل پنجم شبکه یعنی پیکسل ۵ و پیکسل ۴a (5G) معرفی خواهند شد. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،با استناد به گزارش‌های اخیر، گوشی‌های فوق از یک تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵G نیرو می‌گیرند و حافظه داخلی در آنها ۱۲۸ گیگابایت است. […]

مجله زیبایی سبز:احتمالاً در چند روز آینده اولین گوشی‌های گوگل با فناوری نسل پنجم شبکه یعنی پیکسل ۵ و پیکسل ۴a (5G) معرفی خواهند شد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،با استناد به گزارش‌های اخیر، گوشی‌های فوق از یک تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵G نیرو می‌گیرند و حافظه داخلی در آنها ۱۲۸ گیگابایت است. هردوی این دستگاه‌ها دارای دوربین‌های دوتایی مشابهی هستند که از یک دوربین ۱۲٫۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و یک حسگر فوق عریض ۱۶ مگابایتی تشکیل شده است. علاوه بر اینها، دوربین سلفی در هر دو دستگاه یکسان است و کیفیتی ۸ مگاپیکسلی دارد.

پیش‌تر مشخص شده بود که قیمت پیکسل ۴a برابر با ۴۹۹ دلار است و پیش‌بینی می‌شد که قیمت پیکسل ۵ نیز در بازه ۶۴۹ تا ۶۹۹ دلار قرار گیرد.

شخصی با نام جان پراسر (Jon Prosser) که در زمینه فاش کردن اطلاعات گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد، مدعی شده است که پیکسل ۵ با قیمت ۶۹۹ دلار پا به بازار خواهد گذاشت. او درباره این موضوع کاملاً مطمئن است و قیمت مذکور با یکی از نظرسنجی‌های منتسب به گوگل نیز همخوانی دارد.

قیمت واقعی به چند دلیل می‌تواند پایین‌تر باشد. یکی از دلایل این است که پیکسل ۵ تفاوت‌های بسیاری با پیکسل ۴a ندارد. وجوه تمایز این دو دستگاه را می‌توان در نرخ فریم ۹۰Hz، حافظه موقت ۸ گیگابایتی  در مقایسه با حافظه موقت ۶ گیگابایتی پیکسل ۴a، یک باتری با ظرفیتی کمی بیشتر با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، شیشه گوریلا گلس ۶ (Gorilla Glass) و تأییدیه IP68 دانست.

با این حساب باید دید که آیا کاربران حاضرند برای قابلیت‌های یادشده در بالا ۲۰۰ دلار بیشتر بپردازند. نباید فراموش کرد که در سال ۲۰۱۹، این گوشی پیکسل ۳a بود که فروش برند پیکسل را بالا کشید و نه گوشی پیکسل ۴، با وجود آنکه این پیکسل ۴ بود که تمام نشانه‌های یک دستگاه رده‌بالا را به همراه داشت.

مطالب خواندنی:  سرعت شبکه 5G در کره جنوبی به 130مگابیت بر ثانیه رسید

فراگیری ویروس کرونا اقتصاد را به غارت برده و این اتفاق روی عادت‌های خرید مشتریان نیز تأثیر چشم‌گیری گذاشته است. دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند متناسب با وضعیت موجود خود را سازگار کرده‌اند. برای مثال گوشی تازه رونمایی شده گلکسی S20 FE، آخرین سطح ویژگی‌های ساختاری را با قیمت ۶۹۹ دلار به ارمغان می‌آورد. گوشی آیفون SE 2020 نیز که تراشه پرچم‌دار استفاده‌شده در آن با آیفون ۱۱ یکی است، قیمت پایه‌اش از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود.

از شانس بد گوگل، اوضاع به‌سوی بدتر شدن در حرکت است. احتمال می‌رود قیمت آیفون ۱۲ درراه از ۶۹۹ دلار و یا کمتر آغاز شود. قرار است گوشی وان‌پلاس ۸T نیز با قیمت ۵۹۹ یورو در اروپا و ۷۰۰ دلار در آمریکا عرضه شود.

برگ برنده گوشی‌های پیکسل دوربین‌های آنهاست و این ویژگی به کام پیکسل ۵ تمام خواهد شد به شرط آنکه دوربین ارتقا یافته‌ای که پیش‌تر به آن اشاره شده است در انحصار این دستگاه باشد. حال که انتظار می‌رود دوربین پیکسل ۵ با دوربین پیکسل ۴a یکی باشد، این دستگاه توان رقابت با گوشی‌‌های دیگر را که نخواهد داشت به کنار، از پس میان‌رده هم خون خود نیز برنمی‌آمد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.