• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

لزوم استفاده از عینک آفتابی در همه فصول

  • کد خبر : 24296
  • 17 مرداد 1399 - 20:43
لزوم استفاده از عینک آفتابی در همه فصول

رئیس اداره سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی وزارت بهداشت گفت: هرچه فضا و محیطی که در آن موقعیت زندگی می‌کنیم یا قرار داریم، مسطح‌تر باشد، استفاده از عینک آفتابی بیشتر مورد تاکید است. مثلا روی آب، مجاورت مناطق برفی و زمین ماسه‌ای بایستی از عینک آفتابی بیشتر استفاده کنیم. ،سید فرزاد محمدی افزود: استفاده […]

رئیس اداره سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی وزارت بهداشت گفت: هرچه فضا و محیطی که در آن موقعیت زندگی می‌کنیم یا قرار داریم، مسطح‌تر باشد، استفاده از عینک آفتابی بیشتر مورد تاکید است. مثلا روی آب، مجاورت مناطق برفی و زمین ماسه‌ای بایستی از عینک آفتابی بیشتر استفاده کنیم.

،سید فرزاد محمدی افزود: استفاده از عینک آفتابی فقط مختص روزهای گرم سال و فصل تابستان نیست. این درست است که در زمستان نور خورشید با زاویه کمتری به زمین می‌رسد و باعث می‌شود گرما در زمستان کمتر باشد؛اما استفاده از عینک آفتابی برای همه فصول سال توصیه می‌شود.

وی تاکید کرد: استفاده از عینک آفتابی در ارتفاعات که اشعه فرابنفش شدت بیشتری دارد به‌رغم این‌که در ارتفاعات هوا خنک‌تر است، نباید فکر کنیم که استفاده از عینک آفتابی اهمیتی ندارد. برعکس، عینک آفتابی در ارتفاعات و مناطقی که به خط استوا نزدیک‌تر است، بیشتر توصیه می‌شود.

منبع: سلامت نیوز، روزنامه جام جم

مطالب خواندنی:  بهترین نوشیدنی‌ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.