• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی رونمایی شد

  • کد خبر : 20165
  • 30 خرداد 1399 - 21:32
لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی رونمایی شد

شرکت هواوی از لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD اکنون رونمایی کرده است، که جدیدترین نسخه این نوع از لپ‌تاپ‌ها قابل حمل است. پردازنده AMD رایزن ™ ۵ که در جدیدترین نوت‌بوک هواوی تعبیه شده است، هر زمان که کاربران در مدرسه، محل کار یا خارج از خانه قرار داشته باشند، عملکرد قدرتمند را تضمین می‌کند. […]

شرکت هواوی از لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD اکنون رونمایی کرده است، که جدیدترین نسخه این نوع از لپ‌تاپ‌ها قابل حمل است. پردازنده AMD رایزن ™ ۵ که در جدیدترین نوت‌بوک هواوی تعبیه شده است، هر زمان که کاربران در مدرسه، محل کار یا خارج از خانه قرار داشته باشند، عملکرد قدرتمند را تضمین می‌کند.

این نوت‌بوک ۱۳ اینچی که برای افراد حرفه‌ای جوان طراحی شده است، ترکیبی از نمایشگر هواوی FullView، قابلیت حمل باورنکردنی و کیفیت ساخت عالی با قابلیت‌های هواوی Share مانند اجرای چند صفحه‌ای است که تجربه حداکثری را در تمام سناریوها به کاربر ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی از صفحه‌نمایش ۲K هواوی FullView برخوردار است که دارای ۸۸ درصد نسبت بدنه است و از پردازنده رایزن ۵ ۳۵۰۰U و همچنین کارت گرافیک Radeon ™ Vega 8 بهره می‌برد. سرمایش توسط سیستم خنک کننده انجام می‌شود که دارای سر و صدای کم و فن‌هایی با کارایی بالا است. ویژگی همکاری چند صفحه ای که توسط هواوی Share فعال شده است، به کاربر امکان می‌دهد تا از تنظیمات چند دستگاه استفاده کامل کنند.

وانگ یینفنگ (Wang Yinfeng)، رئیس تجارت رایانه و تبلت گفته است:

نوت‌بوک‌ها به عنوان یکی از دستگاه‌های تولیدی اولیه که بطور روزانه از آن استفاده می‌شود، نقش مهمی در صحنه‌های هوش مصنوعی زندگی دارند. در آینده، دستگاه‌های هوشمند بدون در نظر گرفتن شکل، همه به هم متصل خواهند شد و همه با هم به نفع مصرف‌کنندگان کار خواهند کرد. با ویژگی جدید اجرای چند صفحه‌ای در نسخه جدید لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی، ما یک قدم به سمت این فناوری نزدیک می‌شویم و تجربیات آینده را امروز به کاربران در یک بسته قدرتمند، قابل‌حمل و اصلاح شده ارائه خواهیم داد.

لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی با طراحی هواوی FullView با یک صفحه‌نمایش پیشرو نسبت بدنه ۸۸ درصد ارائه شده است. با وجود حاشیه‌های جانبی با اندازه ۴٫۴ میلی‌متر در هر طرف، لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی یک تجربه مشاهده گسترده و بدون ایجاد خطر در قابلیت حمل را ارائه می‌دهد. نسبت ابعاد ۳:۲ همچنین فضای صفحه‌نمایش عمودی بیشتری نسبت به ۱۶:۹ همتای خود دارد و برای برنامه‌های بهره‌وری مانند ورد مناسب‌تر است. لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی جدید دارای صفحه‌نمایش ۲K و ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰در ۲۰۰ppi با نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و از ۱۰۰ درصد از رنگ‌های RGB پشتیبانی می‌کند.

مطالب خواندنی:  بازار گجت‌های پوشیدنی در آینده‌ رشد چشم‌گیری خواهد داشت

8d7557df1613f0e522f1bd6366fdd6e5

لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی دارای طراحی فلزی و ساده است. لبه‌ها با محفظه‌های آلومینیومی برش خورده با برش الماس CNC خمیده شده‌اند. این نوت‌بوک با ابعاد ۲۸۶ در ۲۱۱ در ۱۴٫۹ میلی‌متر و وزن حدود ۱٫۳۱ کیلوگرم دارد که در قالب لپ‌تاپ ایده‌آلی برای کاربرانی که همیشه در حال حرکت هستند، است.

لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ از پردازنده AMD رایزن ۵ ۳۵۰۰U و کارت گرافیک Radeon Vega 8 بهره می‌برد. این نوت‌بوک همچنین به رم DDR4 دوتایی و یک کارت حافظه DDR4 با سرعت بالا PCIe NVMe SSD مجهز شده است تا رم و حافظه کافی را حتی برای سخت‌ترین کارها فراهم کند.

لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای است که از هواوی Shark Fin 2.0 استفاده می‌کند. با الهام از نام آن، این فن‌ها با سرعت بالایی می‌چرخند تا جریان هوای بالایی را برای حداکثر عملکرد خنک‌کننده ایجاد کنند. علاوه بر این، راه‌حل فیلتر هوشمند نظارت بر تغییر دما در زمان واقعی، اطمینان از عملکرد پایدار با حداقل سر و صدای در همه زمان‌ها است.

برای مطابقت با تجربه باز کردن قفل دستگاهی که امروزه تلفن‌های هوشمند ارائه می‌دهند، هواوی برای سرعت بخشیدن از سیستم‌عامل BIOS روی لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD استفاده کرد. دکمه Fingerprint Power دارای یک حسگر اثر انگشت یکپارچه است که هویت کاربر را در هنگام روشن شدن تأیید می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند با اطمینان فقط با یک فشار وارد ویندوز شوند.

لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی برای پشتیبانی از عملکردهای تلفن همراه طراحی شده است و دارای یک شارژر جیبی ۶۵ واتی از نوع USB-C است که از طیف وسیعی از خروجی‌های شارژ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر استفاده از آداپتور برق برای شارژ کردن نوت‌بوک، از شارژر هواوی Super Charge برای تلفن‌های خاص نیز پشتیبانی می‌کند.

مطالب خواندنی:  بررسی تخصصی لپ‌تاپ XPS 15 شرکت Dell

لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۳ نسخه AMD هواوی هم اکنون از هواوی استور (۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و با قیمت ۶۹۹ یورو) و خرده فروشی‌های منتخب (۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، و همچنین با قیمت ۷۴۹ یورو) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.