• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
5

مایکروسافت از مرورگر قدیمی اج پشتیبانی نخواهد کرد

  • کد خبر : 27956
  • 20 اسفند 1399 - 22:57
مایکروسافت از مرورگر قدیمی اج پشتیبانی نخواهد کرد

پشتیبانی از مرورگر قدیمی اج که به عنوان جایگزین مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۱ در نظر گرفته شده بود، امروز به پایان می‌رسد. مایکروسافت این مرورگر را لگسی اج (Legacy Edge) نامیده بود و در مردادماه (آگوست) اعلام کرد که پشتیبانی از آن را متوقف خواهد کرد. از این پس، به‌روزرسانی‌های امنیتی برای این مرورگر عرضه […]

پشتیبانی از مرورگر قدیمی اج که به عنوان جایگزین مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۱ در نظر گرفته شده بود، امروز به پایان می‌رسد. مایکروسافت این مرورگر را لگسی اج (Legacy Edge) نامیده بود و در مردادماه (آگوست) اعلام کرد که پشتیبانی از آن را متوقف خواهد کرد. از این پس، به‌روزرسانی‌های امنیتی برای این مرورگر عرضه نخواهد شد و کاربران آن باید از مرورگر دیگری استفاده کنند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،در ابتدا این مرورگر با نام رمز “اسپارتان” شناخته می‌شد و پس از تغییر نام آن به “اج”، به عنوان مرورگر پیش‌فرض در ویندوز ۱۰ استفاده می‌شد. مرورگر جدید اج که براساس کرومیوم طراحی شده است، جایگزین این مرورگر خواهد بود. نسخه‌ی بتای مرورگر جدید اج در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و در دی‌ماه (ژانویه) سال گذشته به طور رسمی برای ویندوز ۱۰ منتشر شد. یک‌سال پس از عرضه‌ی اج جدید، مایکروسافت اعلام کرده است که در به‌روزرسانی بعدی ویندوز، مروگر قدیمی اج به‌طور کامل حذف و مرورگر جدید اج جایگزین آن خواهد شد.

افرادی که به هر دلیل به این مرورگر دسترسی نداشته‌اند، می‌توانند آن را به‌طور مستقیم از وبسایت مایکروسافت دریافت کنند. حذف مرورگر قدیمی اج و جایگزینی آن توسط مرورگر جدید مایکروسافت، اتفاقی است که قابل پیش‌بینی بود. اج جدید در بیش‌تر موارد از نسخه‌ی قدیمی بهتر عمل می‌کند و پیشنهاد می‌شود که کاربران اج، مرورگر خود را هر چه زودتر به این نسخه ارتقا بدهند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=27956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.