• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

مایکروسافت بالاخره مشکل پرینتر در ویندوز ۱۰ را حل کرد

  • کد خبر : 20104
  • 30 خرداد 1399 - 20:58
مایکروسافت بالاخره مشکل پرینتر در ویندوز ۱۰ را حل کرد

روز گذشته مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای ویندوز ۱۰ عرضه کرد تا مشکل پرینتر را که چندی بود برای ویندوز اتفاق می‌افتاد حل کند. این بروزرسانی ویندوزقبلا برای نسخه‌های ۱۸۰۳، ۱۸۰۹، ۱۹۰۳ و ۱۹۰۹ منتشر شده بود، اما حالا با بروزرسانی جدید مشکل نسخه ۲۰۰۴ نیز حل شده و کاربر دیگر برای پرینت به مشکل […]

روز گذشته مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای ویندوز ۱۰ عرضه کرد تا مشکل پرینتر را که چندی بود برای ویندوز اتفاق می‌افتاد حل کند. این بروزرسانی ویندوزقبلا برای نسخه‌های ۱۸۰۳، ۱۸۰۹، ۱۹۰۳ و ۱۹۰۹ منتشر شده بود، اما حالا با بروزرسانی جدید مشکل نسخه ۲۰۰۴ نیز حل شده و کاربر دیگر برای پرینت به مشکل برنمیخورد. در خبر این تغییر آمده است:

خبرهایی مبنی بر مشکلاتی در پرینت بعضی از کاربران به ما رسید. این مشکل باعث می‌شد که بعضی از پرینترها به هنگام پرینت کردن با مشکل و خطا مواجه شوند و نتوانند به درستی کار کنند. همچنین بعضی از کاربران گزارش داده بودند که استفاده از برنامه‌های دیگر برای پرینت هم مشکل به‌وجود می‌آورد و علاوه‌بر آن برای پرینت پی دی اف ها نیز مشکلاتی وجود داشت.

اما حالا مایکروسافت با بروزرسانی جدید علاوه‌بر این‌که مشکل را حل کرده است، دلیل مشکل را هم توضیح می‌دهد، این شرکت اعلام کرده است که بعضی از برنامه‌ها از روش IME برای تغییر و یا ادیت و افزایش کیفیت اسناد و متن ورودی استفاده می‌کردند. بعضی از IMEها در ویندوز ۱۰ با بعضی از برنامه‌ها به مشکل خورده بودند و باعث می‌شدند که پرینترها برای پرینت یک سند به مشکل بخورد.

اگر ویندوز شما هم این مشکل را دارد بهتر است آن را آپدیت کنید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.