• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

مایکروسافت در جریان کنفرانس Ignite از عرضه آفیس ۲۰۱۹ خبر داد

  • کد خبر : 3065
  • 13 مرداد 1397 - 1:12
مایکروسافت در جریان کنفرانس Ignite از عرضه آفیس ۲۰۱۹ خبر داد

اوایل امسال بود که مایکروسافت از تغییراتی در شرایط استفاده از اپلیکیشن های آفیس خبر داد. طبق اعلام قبلی، از سال ۲۰۲۰ به بعد محصولات دائمی مایکروسافت آفیس دیگر قادر به ارتباط با سرویس های آفیس ۳۶۵ نخواهند بود. اما در شرایطی که قرار است برای آفیس ۲۰۱۶ محدودیت هایی ایجاد شود، مایکروسافت امروز و […]

Office 1

اوایل امسال بود که مایکروسافت از تغییراتی در شرایط استفاده از اپلیکیشن های آفیس خبر داد. طبق اعلام قبلی، از سال ۲۰۲۰ به بعد محصولات دائمی مایکروسافت آفیس دیگر قادر به ارتباط با سرویس های آفیس ۳۶۵ نخواهند بود.

اما در شرایطی که قرار است برای آفیس ۲۰۱۶ محدودیت هایی ایجاد شود، مایکروسافت امروز و در جریان کنفرانس Ignite از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن های آفیس خبر داده است. ردموندی ها ساعاتی پیش رسما از آفیس ۲۰۱۹ رونمایی کردند، با این وجود جزئیات زیادی در مورد قابلیت های جدید و بهبودهای آن نسبت به نسخه های قبلی در اختیار شرکت کنندگان در کنفرانس قرار ندادند.

1506432288 20170926 131858385 ios story

تنها چیزی که تا الان می دانیم این است که مجموعه اپلیکیشن های آفیس ۲۰۱۹ در پاییز ۲۰۱۸ به دست عموم کاربران می رسند. البته مایکروسافت پیش نمایش این اپلیکیشن ها را از بهار سال آینده میلادی در اختیار کاربران اینسایدر خود قرار خواهد داد.

رونمایی از آفیس جدید ممکن است بعضی کاربران را سورپرایز کرده باشد، چرا که به عقیده بسیاری مایکروسافت آینده را در سرویس های آفیس ۳۶۵ خود می بیند. اما با رونمایی رسمی از آفیس ۲۰۱۹ مشخص است که برای سال آینده حداقل لایسنس یک اپلیکیشن دائمی آفیس باقی مانده که می توانید آن را خریداری کنید.

1506431806 20170926 131318586 ios story

اما با تمام این اوصاف هنوز مشخص نیست که به روز رسانی های آینده سرویس آفیس ۳۶۵ چه تأثیری بر قابلیت های جدید محصولات فعلی مایکروسافت خواهد گذاشت.

شایان ذکر است که مایکروسافت در حالی آفیس ۲۰۱۹ را پشت درب های بسته کنفرانس Ignite معرفی کرده که انتظار می رود با توجه به اهمیت فوق العاده بالای این محصول، طی روزهای آینده رونمایی بزرگ تر و عمومی تری از آن داشته باشد.

مطالب خواندنی:  نسخه iOS برنامه‌های Word، Excel و Powerpoint مورد بازطراحی قرار گرفت

منبع:neowin ، digiato.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.