• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
1

مایکروسافت قابلیت‌های جدید تیمز را معرفی کرد

  • کد خبر : 17663
  • 06 خرداد 1399 - 0:01
مایکروسافت قابلیت‌های جدید تیمز را معرفی کرد

در رویداد بیلد (Build) 2020، مایکروسافت اعلام کرد که چندین قابلیت جدید طی چند هفته جاری برای نرم افزار ویدیو کنفرانس تیمز (Teams) منتشر خواهد شد. این متن را تا انتها دنبال کنید تا در جریان تمام این ویژگی‌ها قرار گیرد. اولین ویژگی، افزونه‌های (extensions) از تیمز برای ویژوال استودیو (Visual Studio) و ویژوال استودیو […]

در رویداد بیلد (Build) 2020، مایکروسافت اعلام کرد که چندین قابلیت جدید طی چند هفته جاری برای نرم افزار ویدیو کنفرانس تیمز (Teams) منتشر خواهد شد. این متن را تا انتها دنبال کنید تا در جریان تمام این ویژگی‌ها قرار گیرد.

اولین ویژگی، افزونه‌های (extensions) از تیمز برای ویژوال استودیو (Visual Studio) و ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code) است که در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت تا آنها بتوانند با ابزار مورد علاقه خود اپلیکیشن‌هایی بر پایه تیمز بسازند. این افزونه‌ها همچنین به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌های خود را مستقیما در اپ‌سورس (AppSource) و یا در بخش اپلیکیشن‌های سازمان خود منتشر کنند.

ویژگی دیگر یکپارچه شدن اپلیکیشن بوکینگز (Bookings) با تیمز است که به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که ملاقات‌های خود و مشتریان را ایجاد، زمان‌بندی و مدیریت کنند. این یکپارچگی که در ماه مارس اعلام گردیده بود اکنون به‌طور کامل در دسترس است.

قابلیت بعدی سرویس پاور اپ (Power App) است که به سازندگان اپلیکیشن‌ها امکان ساخت اپلیکیشن‌های مدل را برای ماکروسافت تیمز می‌دهد. همچنین امکان آوردن مدل‌های پیش‌تر ساخته شده توسط سازندگان نیز به تیمز فراهم است. به علاوه ابزارهای جدیدی در ماه جولای به این سرویس اضافه خواهد شد تا سازندگان بتوانند تجربه منحصر به فرد‌تری از تیمز را برای کاربران خود فراهم کنند.

اپلیکیشن پاور ویرچوال اجینتز (Power Virtual Agents) قابلیت جدید دیگر است که به‌زودی در فروشگاه تیمز در دسترس خواهد بود و به کاربران امکان ساخت راحت‌تر ربات گپ (chatbot) مخصوص به خود را داخل تیمز می‌دهد.

مطالب خواندنی:  سئو کلاه سفید چیست و 7 تکنیک سئوکلاه سفید

قالب‌ها (Templates) قابلیت دیگری است که کاربران را از ایجاد یک گروه و انجام تمام تنظیمات اولیه بی نیاز می‌کند.

همکاری Skype TX با مایکروسافت تیمز ویژگی دیگری است که در ماه می منتشرر می‌گردد و در ماه ژوئن با پشتیبانی پروتکل NDI در سراسر جهان در دسترس قرار می‌گیرد. این همکاری به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از تیمز ویدیو کنفرانس، مصاحبه، کنفرانس خبری، رویدادهای سرگرمی و … را ایجاد کنند.

شیفتز (Shifts) که ابزاری با قابلیت گراف‌های API است و برای مدیریت زمان‌بندی‌ها ایجاد شده دیگر قابلیت جدید مایکروسافت تیمز است. این ابزار مخصوص کارکنان در ارتباط با مشتری یک سازمان طراحی شده است و به توسعه دهندگان امکان ساخت یا تغییر سیستم‌های مدیریت کارکنان را می‌دهد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر قابلیت‌های فوق روی این لینک کلیک کنید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.