• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
4
مایکروسافت ویندوز ۱۱ جدید را معرفی کرده است.

مایکروسافت پراگرسیو وب اپ جدید را معرفی کرد

  • کد خبر : 29091
  • 04 تیر 1400 - 20:07
مایکروسافت پراگرسیو وب اپ جدید را معرفی کرد
مایکروسافت ویندوز ۱۱ جدید را معرفی کرده است. این شرکت همچنین نسخه جدید پراگرسیو وب اپ را که مخصوص توسعه برنامه‌های تحت وب ویندوز ۱۱ است، در اختیار کاربران قرار داده است.

مایکروسافت ویندوز ۱۱ جدید را معرفی کرده است. این شرکت همچنین نسخه جدید پراگرسیو وب اپ را که مخصوص توسعه برنامه‌های تحت وب ویندوز ۱۱ است، در اختیار کاربران قرار داده است.

استفاده از ابزار‌های توسعه برای بهبود برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار‌های مختلف برای ویندوز

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،با معرفی سیستم عامل ویندوز ۱۱، مایکروسافت از عرضه همه نوع برنامه برای این سیستم عامل استقبال می‌کند و در تلاش است تا همه برنامه‌ها در ویندوز به خوبی اجرا شوند. با کمک نسخه جدید پراگرسیو وب اپ یعنی پی دبلیو إی بیلذر ۳ جدید، می‌توانید در عرض چند دقیقه پراگرسیو وب اپ را از برنامه وب خود بسازید.

نسخه جدید وب ویو یعنی وب یو ۲ نیز در ویندوز ۱۱ وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید از پلتفرم وب خود به عنوان روشی کارآمد و مطمئن برای ساخت برنامه‌های وب ترکیبی بهره‌مند شوید.

توسعه‌دهندگان می‌توانند همچنان از برنامه‌های پیشنهادی قدرتمند مخصوص توسعه‌دهندگان مانند ویندوز ترمینال و مایکروسافت اج دو تول جدید استفاده کنند، زیرا اکنون برای ویندوز ۱۱ در دسترس هستند.

ویندوز اپ اس دی کی، که قبلاً به عنوان پروژه ریونیون شناخته می‌شد، ادغام ویژگی‌های ویندوز ۱۱ با برنامه‌های شما را آسان‌تر می‌کند در حالی که همچنان شما را قادر می‌سازد به بیش از ۱ میلیارد کاربر در ویندوز ۱۰ دسترسی پیدا کنید. مایکروسافت با همکاری کاربران ویندوز خود برنامه ویندوز اس دی کی را ایجاد کرده است و از امروز می‌توانید از نسخه پایدار مایکروسافت ویندوز اس دی کی ۰٫۸ استفاده کنید (که همچنان در بسته نو گت و ویژوال استودیو با نام پروژه ریونیون شناخته می‌شود).

مطالب خواندنی:  صرفه جویی در مصرف سوخت هواپیما با برنامه رایانه‌ای

در این نسخه، توسعه‌دهندگان به روزرسانی‌های پایداری برای وین یو آی ۳ و پشتیبانی از برنامه‌های توسعه نرم‌افزار یعنی ویژوال استودیو ۱۶٫۱۰ را دریافت خواهند کرد. ویندوز اپ اس دی کی ۱٫۰ در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار جدید آرم ۶۴ که مخصوص شبیه‌سازی برنامه‌های مبتنی بر معماری آرم است، برنامه‌هایی را اجرا کنید که بطور طبیعی در ویندوز روی پردازنده‌های دارای معماری آرم اجرا می‌شوند. با استفاده از ابزار جدید آرم ۶۴ که یک نوع شبیه ساز است، می‌توانید کد‌های مربوط به آرم و کد‌های مربوط به ایکس ۶۴ شبیه‌سازی شده را در همان فرآیند یا ماژول اجرا کنید.

این قابلیت جدید به آن معناست که شما می‌توانید برنامه خود را برای اجرای بر روی ویندوز در آرم بهینه کنید حتی اگر برنامه شما دارای وابستگی به معماری ایکس ۶۴ باشد یا افزونه‌های ایکس ۶۴ را در برنامه خود به کار برده‌اید.

منبع: MS Power User

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.