• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
اخبار امروز : 5
0
2

مایکروسافت یک تبدیل برای جک ۳٫۵ میلیمتری عرضه خواهد کرد

  • کد خبر : 11410
  • 12 مهر 1398 - 12:30
مایکروسافت یک تبدیل برای جک ۳٫۵ میلیمتری عرضه خواهد کرد

دیروز مایکروسافت محصولات جدید سرفیس را معرفی کرد و شاید یکی از مهمترین تغییرات آنها، اضافه شدن درگاه یو‌اس‌بی تایپ سی به تمام دستگاه‌ها باشد. بعد از این تغییر مایکروسافت می‌بایست تبدیل یواس‌بی تایپ سی به جک ۳٫۵ میلیمتری را نیز عرضه کند. اگرچه در صورت استفاده از سرفیس لپ‌تاپ ۳ و سرفیس پرو ۷، […]

دیروز مایکروسافت محصولات جدید سرفیس را معرفی کرد و شاید یکی از مهمترین تغییرات آنها، اضافه شدن درگاه یو‌اس‌بی تایپ سی به تمام دستگاه‌ها باشد.

بعد از این تغییر مایکروسافت می‌بایست تبدیل یواس‌بی تایپ سی به جک ۳٫۵ میلیمتری را نیز عرضه کند. اگرچه در صورت استفاده از سرفیس لپ‌تاپ ۳ و سرفیس پرو ۷، نیازی به این دانگل پیدا نخواهید کرد. با این حال در صورت استفاده از سرفیس پرو ایکس، استفاده از دانگل ضروری به نظر می‌رسد، چراکه جک ۳٫۵ میلیمتری در این دستگاه حذف شده است.

انتظار می‌رود تا این شرکت در آینده مجموعه‌ای از لوازم جانبی را با اتصالات تایپ سی عرضه کند، اما در حال حاضر شما به دانگل احتیاج خواهید داشت.

خبر خوب این است که شما می‌توانید این دانگل را با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار از فروشگاه مایکروسافت تهیه کنید. ضمن اینکه با تخفیف دانشجویی قیمت آن به ۱۰٫۷۹ دلار کاهش پیدا می‌کند. این وسیله از ۵ نوامبر امسال در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  تراشه اسنپدراگون ۷۳۵ می‌تواند منجر به تولید گوشی‌های هوشمند ارزان‌تر شود
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.