• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

مدرسه پارسونز ؛ مطرح ترین مدرسه مد جهان

  • کد خبر : 2812
  • 17 تیر 1397 - 16:23
مدرسه پارسونز ؛ مطرح ترین مدرسه مد جهان

شاید برای شما جالب باشد که بدانید هرکدام از طراحان معروف و مورد علاقه شما ، موفقیت خود را از کجا شروع کرده اند .قریب به اتفاق اسامی مطرحی که این روز ها در دنیای مد میبینیم ، تحصیلات خود را در  مدرسه طراحی پارسونز و یا سنترال سنت مارتینز لندن تکمیل کرده اند و […]

مدرسه مد پارسونز

مدرسه طراحی پارسونز در که در منهتن–نیویورک قرار دارد  و جز اولین دانشگاه ها در آمریکا است که رشته های طراحی لباس  و تبلیغات ، طراحی داخلی  و گرافیک را ارائه می کند . افرادی مانند الکساندر ونگ، مارک جیکوبز، ایساک میزراهی، زک پوزن، تام فورد، نارسیکو رودریگز، بهناز صرافپور و البته خیلی های دیگر از فارغ التحصیلان این مدرسه معروف هستند.

نارسیکو رودریگز از فارغ التحصیلان مدرسه مد پارسونز
مارک جیکوبز از فارغ التحصیلان
تام فورد از فارغ التحصیلان
بهناز صرافپور از فارغ التحصیلان مدرسه مد پارسونز
الکساندر ونگ از فارغ التحصیلان این مدرسه

شرکای این مدرسه

از خوبی های این موسسه، این است که با طراح ها، مجلات و … همکاری میکند و برنامه های کارآموزی خوبی برای دانشجویانش قرار می دهد. از جمله شریک های این موسسه، برند مارک جیکوبز، جی کرو، نارسیکو رودریگز و مجله های ووگ و نیویورک تایمز است. البته فقط به این چند نام ختم نمیشود .بلکه کلاس های این موسسه با همکاری بعضی از برند ها مانند لویی ویتان و شانل و دیور و … تشکیل میشود تا دانشجو بیشتر با این صنعت آشنا شوند .و این کار تاثیر خوبی بر آینده شغلی دانشجویان میگذارد .و خیلی از دانشجویان توسط برند ها جذب میشوند .

منتخب آثار دانشجویان
منتخب آثار دانشجویان
منتخب آثار دانشجویان

به تازگی هم میشل اوباما ، بانوی اول سابق آمریکا در مراسم فارغ التحصیلی این موسسه شرکت کرد. در این روز هم فینالیست های مسابقه طراحی این موسسه ، کلکسیون خود را به عموم نمایش میدهند. البته موسسه ای به این بزرگی معلوم است که همچین مراسمی را هم در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار میکند. پارسونز هر سال برای تامین هزینه‌های دانشجویان بورسیه جدیدالورود هم مراسمی برگزار می‌کند و منتخب طرح‌های دانشجویانش را در دفیله ای به نمایش می‌گذارد و از این طریق هم اعانه جمع‌آوری می‌کند. که در برنامه‌ای که امسال برگزار کرد، ریحانا هم مهمان جشن بود. اما هزینه تحصیل در این مدرسه چقدر است؟ طبق آنچه که ویکی‌پدیا گفته ، در سال ۲۰۱۶ ، حدودا ۴۵ هزار دلار هزینه تحصیل در این مدرسه بوده است . به هر حال همکاری با ووگ و لویی‌ویتان ارزان نیست !

مطالب خواندنی:  یک روبات رکورد حل پازل روبیک را شکست!

منبع: مدوپیا

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=2812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.