• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

مدلینگ صورت چیست؟

  • کد خبر : 24705
  • 22 مرداد 1399 - 18:06
مدلینگ صورت چیست؟

مدلینگ صورت:بطور کلی به صورت هایی که دارای برجستگی های زیبا و متناسب با دیگر اجزای صورت می باشند، صورت زاویه دار یا مدلینگ گفته می شود. این نوع چهره ها بیشتر در چهره اشخاص مشهور و بازیگران معروف مشاهده می شود. مثلث طلایی صورت شامل چانه، بینی و گونه ها می باشد. همینطور از […]

مدلینگ صورت:بطور کلی به صورت هایی که دارای برجستگی های زیبا و متناسب با دیگر اجزای صورت می باشند، صورت زاویه دار یا مدلینگ گفته می شود. این نوع چهره ها بیشتر در چهره اشخاص مشهور و بازیگران معروف مشاهده می شود.

مثلث طلایی صورت شامل چانه، بینی و گونه ها می باشد. همینطور از عوامل اساسی پروفیل صورت میتوان به شکل ، اندازه اسکلت و بافت نرم اشاره کرد.

تقارن در پیشانی، بینی، گونه ها و چانه باعث زیبایی در صورت شخص می شود. برای کمک به قرینه سازی و ایجاد تعادل در صورت عمل زاویه دار کردن فک و صورت انجام می شود.

مدلینگ صورت را میتوان قسمتی از روند امروزی شدن دانست برای این که باتوجه به سرعت پیشرفت فضای مجازی و پلت فرم هایی مانند اینستاگرام، همه و همه دوست دارند در زیباترین وضعیت خود بنظر بیایند که چه بسا این زیبایی، راه موفقیت را باز کند.

جالب است بدانید با استفاده از لوازم آرایشی، میتوان به صورت زاویه بخشید ولی این تنها برای یک شب امکان دارد و بعد از آن، در صورت پاک شدن ، از بین خواهند رفت. طبیعتا متقاضیان دنبال یک راه و روش دائمی هستند.

facial modeling 2

روش های مدلینگ

روش های مدلینگ و زاویه سازی صورت

– بوتاکس

– تزریق ژل

– تزریق چربی

– پروتز

– لیفت با نخ

زاویه سازی صورت با چربی

برای اصلاح چانه کوچک و عقب بردن فک بدون احتیاج به جراحی و پروتز میتوان از تزریق چربی استفاده کرد.فرم دهی صورت باعث بهبود در ظاهر و وتعادل در چهره میشود.

مطالب خواندنی:  تقویت و درمان مو با رزماری

در طی نخستین جلسه، پزشک متخصص شکل، کیفیت پوست، حجم چربی و ساختار استخوانی زیر صورت را معاینه می کند تا بهترین نتیجه زاویه سازی صورت با چربی حاصل شود.

زاویه سازی صورت با نخ

با لیفت صورت به وسیله نخ به سهولت میتوان صورت وی شکل را در شخص ایجاد کرد.در روش زاویه سازی صورت با نخ، نخ ها به داخل گونه ها و چانه تزریق می شود تا اثر سفت کنندگی و لیفت ایجاد شده و در نتیجه چانه ای نوک تیز و خوش فرم به همراه فکی کاملاً برجسته در صورت فرد ایجاد شود.

زاویه سازی صورت با فیلر

در روش فرم دهی و زاویه سازی صورت با فیلر میتوان گونه های فرو رفته را پر کرد و شکل و فرم جذابی به صورت فرد داد.

زاویه دار کردن فک با بوتاکس

برای اماده سازی جهت زاویه دار کردن فک، پزشک در نخست آناتومی صورت شما را بررسی نموده و رابطه آن با برجستگی، شکل و اندازه ی فک را معلوم می کند.

جهت انجام درمان، پزشک از بوتاکس برای کاهش اندازه ی عضلات بزرگ فک استفاده می کند. با تزریق این دارو به عضلات در چندین ناحیه، ساختار بزرگ چانه بطور موقت کوچک می شود و خط فکی زنانه تر و ظریف تر حاصل می گردد. این شیوه سریع و بدون درد بوده و نیازی به بی هوشی یا دوره ی بهبودی ندارد.

شما میتوانید بلافاصله فعالیت های روزانه ی خویش را از سر بگیرید. همینطور میتوانید انتظار داشته باشید که نتایج آن تا حداقل سه ماه دوام داشته باشد که بعد از آن برای حفظ ظاهر زیبا و زنانه ی خود احتیاج به تکرار این روش دارید.

مطالب خواندنی:  طرز آرایش صورت در زمان کوتاه

زاویه دار کردن صورت مربعی با بوتاکس

در هر طرف زاویه فک شما، عضله ی بزرگی به نام مسیتر( masseter) وجود دارد که بعنوان عضله ی جونده( مخصوص جویدن) خدمت می کند. دو گروه عضلات دیگر به نام های تمپورال( temporalis) و پتریگوید( pterygoid) هم وجود دارند که همین کارکرد را دارند.

ممکن است عضلات مسیتر به علت جویدن بیش از حد و یا دندان قروچه کردن در شب ها، رشد کنند و سبب شوند که فک به صورت مربعی شکل بنظر آید؛ درست مثل بدن ساز هایی که روی بخش خاصی از بدن خویش کار می کنند تا آنرا رشد دهند. شل کردن عضلات با تزریق بوتاکس، یک شیوه مؤثر برای کوچک و جمع و جور کردن خط فک است. کوچک شدن خط فک، ظاهر مربعی شکل فک را بهبود می بخشد.

کاندیدای مناسب برای زاویه سازی فک

هر کسی که در هر سنی به دنبال بهبود شکل صورت خویش باشد و در شرایط سلامتی خوبی باشد میتواند برای شیوه های بهبود شکل صورت ازجمله جراحی زیبایی فک، بعنوان یک مورد مناسب در نظر گرفته شود.

امادگی برای مدلینگ صورت

– انجام آزمایشات خون و معاینه و بررسی به وسیله پزشک

– تا ۲ یا ۳ هفته پیش از جراحی از استعمال دخانیات و نوشیدنی های الکلی پرهیز نمایید.

– از استفاده داروهای گیاهی و آسپرین و دارو های ضد التهابی خاص پرهیز کنید.

– جلوگیری از استفاده بعضی دارو های خاص یا تنظیم دارو های در حال استفاده برای انجام عمل زیبایی چانه

منبع:بیتوته

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.