• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

مدل و ترند های سال ۲۰۱۸

  • کد خبر : 2614
  • 08 تیر 1397 - 19:30
مدل و ترند های سال ۲۰۱۸

مدل و ترند های سال ۲۰۱۸  آیا می دانید مدل و ترند های لباس در سال ۲۰۱۸ چیست؟ اگر شما نیز می خواهید از مدل و ترندهای سال ۲۰۱۸ عقب نمانید پس با ما همراه باشید ، این مطلب برای شماست. مدل وترند لباس در سال ۲۰۱۸ ۱-رنگ های ژلاتینی از ویکتوریا بکهام تا والنتینو، […]

2018 giyim trendleri 10407421 1مدل و ترند های سال ۲۰۱۸

 آیا می دانید مدل و ترند های لباس در سال ۲۰۱۸ چیست؟ اگر شما نیز می خواهید از مدل و ترندهای سال ۲۰۱۸ عقب نمانید پس با ما همراه باشید ، این مطلب برای شماست.

مدل وترند لباس در سال ۲۰۱۸

۱-رنگ های ژلاتینی

از ویکتوریا بکهام تا والنتینو، از مایکل ماره تا مایکل کرست و همچنین بسیاری از برندهای دیگر در فشن شو های خود از این رنگ ها استفاده کرده اند.اگر در سال آینده این رنگ ها که شباهت زیادی به رنگ های بستنی دارند را در محافل مدو فشن دیدید شگفت زده نشوید !

۲-جین های تیره

04

و بازهم جین ها! این عضو جدا نشدنی از دنیای مد وفشن، ولی این بار در رنگ های تیره.شما می توانید در سال ۲۰۱۸ هم از شلوار و هم از کت های جین تیره به طور همزمان استفاده کنید.برندهایی مانند ورساچه ،فندی و تام فورد در فشن شو های برند خود از جین های تیره به کرات استفاده کرده اند.

۳-طراحی بارانی های متفاوت

دیگر وقت آن رسیده با بارانی های کلاسیک خود خداحافظی کنید و جای آن را به بارانی های جدید با طراحی خاص بدهید.برندهای مطرح جهان سعی کرده اند با تغییر در رنگ، مدل بارانی های جدیدی را عرضه کنند.اگر شما نیز علاقه دارید از ترند سال ۲۰۱۸ عقب نمانید بهتر است با بارانی های کلاسیک خود خداحافظی کنید.

How Wear Trench Coat

منبع: وب سایت وارونه

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=2614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.