• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

مدیر ارشد مجیک لیپ از سمت خود کناره‌گیری می‌کند

  • کد خبر : 18372
  • 15 خرداد 1399 - 1:32
مدیر ارشد مجیک لیپ از سمت خود کناره‌گیری می‌کند

رونی ابووتز (Rony Abovitz) مدیر ارشد و یکی از بنیان‌گذاران شرکت واقعیت افزوده مجیک لیپ (Magic Leap) تصمیم دارد به‌زودی این شرکت را ترک کند.  به گزارش وب‌سایت بیزینس اینسایدر (Business Insider) ابووتز برای جدایی برنامه‌ریزی کرده است هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع مشخص نشده است. این جدایی بدون تشریفات خط پایانی بر […]

رونی ابووتز (Rony Abovitz) مدیر ارشد و یکی از بنیان‌گذاران شرکت واقعیت افزوده مجیک لیپ (Magic Leap) تصمیم دارد به‌زودی این شرکت را ترک کند.  به گزارش وب‌سایت بیزینس اینسایدر (Business Insider) ابووتز برای جدایی برنامه‌ریزی کرده است هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع مشخص نشده است.

این جدایی بدون تشریفات خط پایانی بر تصرف مطلق ابووتز بر مجیک لیپ به‌عنوان اولین مقام تصمیم گیرنده است. مجیک لیپ در ابتدا یک استارت‌آپ پر سر و صدا بود که توانست با رفتار مرموز در رابطه با فناوری خود نامی برای خودش دست و پا کند و سرمایه اولیه هنگفتی را جمع آوری نماید.

مجیک لیپ با اینکه طی یک ده گذشته فقط یک محصول به بازار عرضه کرده است توانسته چیزی حدود ۳ میلیارد دلار درآمد کسب کند. این محصول هدست مجیک لیپ ۱ (Magic Leap 1) نام دارد. این شرکت حدود ۳۵۰ میلیون دلار از سرمایه فوق را در اوایل این ماه کسب نمود بعد از آن‌ که حدود ۱۰۰۰ کارمند خود را در ماه آوریل اخراج کرد و تمرکز خود را روی فروش محصولات تجاری به دیگر شرکت‌ها گذاشت.

به ادعای بیزینس انسایدر ابووتز در فعلا در شرکت حضور خواهد داشت. او به‌عنوان مدیر ارشد باقی خواهد ماند تا یک نفر به‌صورت عمومی معرفی گردد و مسند او را تصاحب کند. هنوز مشخص نیست که تصمیم گیرندگان مجیک لیپ کسی را برای جانشینی ابووتز معلوم کرده‌اند یا خیر و اینکه قصد معرفی شخص مورد نظر را دارند یا نه.

با استناد به یک یادداشت رسمی که ابووتز برای کارکنان شرکت فرستاد و بیزینس انسایدر آن را بدست آورد ابووتز این تغییر را یک «قدم بعدی طبیعی» برای مجیک لیپ خواند و بعد از آن‌که او دیگر در  سمت مدیر ارشد نباشد او در گروه تصمیم گیرندگان برای شرکت «راهبرد و افق دید» مشخص خواهد کرد.

مطالب خواندنی:  خودروساز سوئدی محصول کاملاً سازگار با محیط زیست می‌سازد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.