• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
0

مرورگر دسکتاپ سامسونگ، رقیب کروم می‌شود؟

  • کد خبر : 43303
  • 09 آذر 1402 - 15:46
مرورگر دسکتاپ سامسونگ، رقیب کروم می‌شود؟
درحالی‌که سامسونگ مرورگر دستگاه‌های اندروید را روی محصولات خود از چند سال پیش در اختیار کاربران قرار داده بود، حالا به جمع باشگاه مرورگرهای دسکتاپ پیوسته است.

مرورگر دسکتاپ سامسونگ، رقیب کروم می‌شود؟

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از همشهری آنلاین،معروف‌ترین مرورگر دسکتاپ که از سوی گوگل با نام «کروم» روی دستگاه‌های مختلف ازجمله بعضی از دیوایس‌های دارای سیستم عامل آی‌اواس قرار دارد، به‌عنوان پرکاربردترین مرورگر شناخته می‌شود.

«سامسونگ اینترنت» با اینکه روی گوشی‌های این شرکت فعال است اما بیشتر کاربران به هر دلیلی همچنان ترجیح می‌دهند از کروم استفاده کنند. حالا باید دید سامسونگ با انتشار مرورگر دسکتاپ خود در «ویندوز استور» می‌تواند تبدیل به رقیب کروم گوگل در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها شود یا نه. اکنون کاربران می‌توانند با سیستم‌ عامل ویندوز، مرورگر دسکتاپ سامسونگ را به‌صورت رایگان دریافت و اجرا کنند. این اولین‌بار است که «سامسونگ اینترنت» برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است. اما متأسفانه هنوز سازوکار جامعی برای سینک‌کردن کامل اکانت‌های سامسونگ در نسخه ویندوز این مرورگر وجود ندارد.

با این حال کاربران می‌توانند وارد حساب کاربری خود شوند و به بخشی از اطلاعات شخصی مثل سوابق مرور وب، بوکمارک‌ها و صفحاتی که ذخیره کرده‌اند، دسترسی داشته باشند.

درعین حال کاربران باید این نکته مهم را درنظر بگیرند که هنوز امکان همگام‌سازی رمزهای عبور ذخیره‌شده وجود ندارد.

کاربران هنگام استفاده از سامسونگ اینترنت در ویندوز، شباهت آن را با گوگل کروم متوجه می‌شوند. در قسمت بالایی مرورگر سامسونگ، نوار آدرس و در سمت راست، بوکمارک‌ها و افزونه‌ها دیده می‌شود.

مرورگر دسکتاپ سامسونگ، رقیب کروم می‌شود؟

گزینه‌های حساب کاربری و تنظیمات هم تقریباً در همان قسمتی که گوگل کروم درنظر گرفته قابل دسترسی است.

وقتی برای اولین‌بار سامسونگ اینترنت را روی ویندوز اجرا می‌کنید، می‌توانید تاریخچه مرورگر خود را از مرورگرهای دیگر، ازجمله گوگل کروم و «مایکروسافت اج» به این برنامه ایمپورت کنید. همچنین می‌توانید بوکمارک‌ها را با استفاده از یک فایل HTML به مرورگر جدید خود بیاورید.

مطالب خواندنی:  بتای ۴ اندروید ۱۲ منتشر شد

با اینکه ظاهر و عملکرد همه مرورگرها تقریبا شبیه به هم است، سامسونگ اینترنت به‌نظر می‌رسد که کمی با بقیه متفاوت باشد. اگر وابستگی چندانی به گوگل ندارید و به‌دنبال یک جایگزین مناسب برای کروم هستید، احتمالا «سامسونگ اینترنت» دسکتاپ می‌تواند تجربه کاربری قابل‌قبولی در اختیار شما قرار دهد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=43303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.