• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب +S7 فاش شد

  • کد خبر : 22063
  • 19 تیر 1399 - 21:29
مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب +S7 فاش شد

تاکنون اکثر مشخصات و ویژگی‌های طراحی تبلت‌های سری گلکسی تب S7 سامسونگ لو رفته‌اند. حالا بنا به گزارش جدید وب‌سایت SamMobile ، گلکسی تب +S7 مجهز به چیپست اسنپدراگون +۸۶۵ خواهد بود و نسخه ۵G این تبلت از شبکه‌های sub-6GHz 5G پشتیبانی خواهد کرد. ضمنا نمایشگر این تبلت یک پنل ۱۲.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن […]

تاکنون اکثر مشخصات و ویژگی‌های طراحی تبلت‌های سری گلکسی تب S7 سامسونگ لو رفته‌اند. حالا بنا به گزارش جدید وب‌سایت SamMobile ، گلکسی تب +S7 مجهز به چیپست اسنپدراگون +۸۶۵ خواهد بود و نسخه ۵G این تبلت از شبکه‌های sub-6GHz 5G پشتیبانی خواهد کرد. ضمنا نمایشگر این تبلت یک پنل ۱۲.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۸۰۰x۱۷۵۲ پیکسل خواهد بود که از قلم S Pen هم پشتیبانی خواهد کرد.

در کنار سریع‌ترین چیپست کوالکام، از ۶ یا ۸ گیگابایت رم در داخل دستگاه استفاده خواهد شد که به‌ترتیب ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه خواهند داشت.

گزارش‌های اولیه گفته بودند که گلکسی تب +S7 دارای یک باتری بزرگ ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود و ما خوشحالیم که این موضوع امروز تائید شده است. به‌علاوه، تب +S7 احتمالا از شارژ سریع ۴۵ وات سامسونگ با استاندارد USB PD استفاده خواهد کرد.

براساس رندرهای قبلی و گزارش امروز، گلکسی تب +S7 دارای دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت خود خواهد بود، در حالیکه دوربین سلفی آن ممکن است یک سنسور ۸ مگاپیکسلی باشد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۰ در کنار رابط کاربری One UI 2.5 روی آن خواهیم بود. گزارش امروز همچنین به یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرده است، اما ما هنوز نمی‌دانیم که این سنسور از نوع اپتیکال خواهد بود یا از نوع اولترا سونیک که در سری گلکسی S و گلکسی نوت استفاده شده است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.